d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev1121314151618Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 18 2011 07:00pm
Quote (Rocko @ Feb 19 2011 02:52am)
katoin vihdoinki kaverin kaa Inception. 4/5 tähtee. vittu oli kyl helmee siin leffan puolivälis ku alko oivaltaan enemmän. loppuu kohte kuitenki vähä latistu, ei paska lopetus silti.
karseet lefffakeskustelut jatku viel baarissaki tän tiimoilta :D


Oikein viihdyttävä elokuva 3/5
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 18 2011 07:30pm
Quote (Rocko @ 19 Feb 2011 02:52)
katoin vihdoinki kaverin kaa Inception. 4/5 tähtee. vittu oli kyl helmee siin leffan puolivälis ku alko oivaltaan enemmän. loppuu kohte kuitenki vähä latistu, ei paska lopetus silti.
karseet lefffakeskustelut jatku viel baarissaki tän tiimoilta :D


tuliha se baari tähänki tarinaan

This post was edited by Rzi on Feb 18 2011 07:31pm
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Feb 20 2011 02:10pm
tarviisin nyt jotain vinkkejä leffoista alkaa olee ideat ihan finaalissa! ja on tylsää voin kertoa!
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Feb 20 2011 02:12pm
Quote (Elmeri @ Feb 20 2011 08:10pm)
tarviisin nyt jotain vinkkejä leffoista alkaa olee ideat ihan finaalissa! ja on tylsää voin kertoa!


kato tuo the experiment ja the jacket

kattoin aika vasta ja tykkäsin nuista rainoista
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 20 2011 02:19pm
Quote (Elmeri @ Feb 20 2011 10:10pm)
tarviisin nyt jotain vinkkejä leffoista alkaa olee ideat ihan finaalissa! ja on tylsää voin kertoa!


Riippuu minkälaisista elokuvista tykkäät.

Katso vaikka nämä;

Martyrs
Idi I Smotri
Stalker

This post was edited by BebebBurns on Feb 20 2011 02:19pm
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Feb 20 2011 02:30pm
nosiis toiminta & komedia on ne mitä diggaan eniten kattoo.. tällä hetkellä fiilis on just ihan et jotain komediaa..

E Kauhusta en välitä yhtään.. tsekkasin trailerit noista the experimentistä ja the jacketista niin hyvältä vaikutti!

This post was edited by Elmeri on Feb 20 2011 02:37pm
Member
Posts: 6,977
Joined: Apr 26 2007
Gold: 40.00
Feb 20 2011 02:32pm
Leffoja

Underworldit on ihan jees jos hakee maratoonimeininkiä...
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 20 2011 03:05pm
Suosikki-komedioita;

Hausu AKA House
Adams æbler AKA Adams Apple
De grønne slagtere AKA The Green Butchers
Buffet Froid
Heathers
Groundhog Day
Annie Hall
Mary and Max
Dr. Strangelove
Rushmore

Underworld ykkönen oli mielestäni ihan hirveä :( Muita en ole nähnyt.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Feb 23 2011 10:06am
Faster -http://www.imdb.com/title/tt1433108/
perus mättöö eipähän mitenkään loistava suoritus mutta kelpaa

Inside Job -http://www.imdb.com/title/tt1645089/
ihan sinänsä laadukas dokumentti tästä lamasta ja miten se tapahtui

Zeitgeist: Moving Forward -http://www.imdb.com/title/tt1781069/
itse tykkäsin. aikalailla muutenkin mielipiteitä avaava kokemus
ja tähän aikasemmat liittyvät addenium ja the movie..

Moviesta tulee mieleen, jos joku ei tiedä mikä on maailman suurin kusetus:


/edit url tagit lisätty.

This post was edited by ParaNoir1 on Feb 23 2011 10:17am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Feb 23 2011 10:48am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314151618Next
Closed New Topic New Poll