d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Usa Vs Finland
Prev11213141516Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 12 2010 09:38am
Quote (_Mork_ @ 12 May 2010 18:33)
pakkovoitto edessä  :unsure:


luonnollisesti kun oli nii komee peli dk vastaan 8)
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 12 2010 09:41am
Quote (MikkoU @ May 12 2010 06:38pm)
luonnollisesti kun oli nii komee peli dk vastaan 8)


ei, vaan koska saksa on tuhoamassa tällä hetkellä tanskan. Ymmärräksä fitun apina ?
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
May 12 2010 09:42am
Quote (Pomppeli @ May 12 2010 03:41pm)
ei, vaan koska saksa on tuhoamassa tällä hetkellä tanskan. Ymmärräksä fitun apina ?


no kyllä mikkouu ihan oikeassa oli tällä kertaa myös
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 12 2010 09:44am
Quote (Konkari @ May 12 2010 06:42pm)
no kyllä mikkouu ihan oikeassa oli tällä kertaa myös


Ei ku se oli väärässä. Quotee morkkia muka koittaa tajuta jotai urheilusta mutta pääkoppaan mahu muuta ku INTEL X990 PROSESSORI TUPLAYDINJÄÄHDYTIN SYLINTERIMAKSIMI X882 TURBOHIUKKASKIIHDYTIN
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
May 12 2010 09:46am
Quote (Pomppeli @ 12 May 2010 17:44)
Ei ku se oli väärässä. Quotee morkkia muka koittaa tajuta jotai urheilusta mutta pääkoppaan mahu muuta ku INTEL X990 PROSESSORI TUPLAYDINJÄÄHDYTIN SYLINTERIMAKSIMI X882 TURBOHIUKKASKIIHDYTIN


hei cmoon, mikko haluaa vaan tt joten älä viitti :(

mut jooh hienoa jos suomi tipahtais b-sarjaa, saisitta sen kullan vihdoin :D

This post was edited by kakkupilevi on May 12 2010 09:46am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 12 2010 09:47am
Quote (kakkupilevi @ May 12 2010 06:46pm)
hei cmoon, mikko haluaa vaan tt joten älä viitti :(


Ainii joo. No annetaan se sille että ei tarvis tätä perseennuolemista kattella enää :D
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
May 12 2010 09:47am
Quote (Pomppeli @ 12 May 2010 17:47)
Ainii joo. No annetaan se sille että ei tarvis tätä perseennuolemista kattella enää :D


fg myyminen vs eurot on kiellettyy :(
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
May 12 2010 09:48am
Quote (kakkupilevi @ May 12 2010 03:47pm)
fg myyminen vs eurot on kiellettyy :(


kyse olikin aikuiseroottisista nautinnoista
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
May 12 2010 09:49am
Quote (Konkari @ 12 May 2010 17:48)
kyse olikin aikuiseroottisista nautinnoista


et nyt tainnu sitte tajuta ;)
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 12 2010 09:51am
tulee illal hyvä matsi salee.
Go Back To Suomi Topic List
Prev11213141516Next
Add Reply New Topic New Poll