Quote (Kodekit @ Fri, 21 Aug 2009, 13:28)
Veikkaan et reilut 90% tähän topikkiin vastanneista on neitsyitä
, topikin tekijä mukaanlukijen.
Siis ihan oikeesti, jos tää topic on tehty "vitsillä" nii vois sanoo et huumorintaju on aika poikkeavaa.
Periaattees tää topic on sama ku kysyisit metrossa kovaan ääneen "panisitteko tota ketä istuu tos mua vastapäätä?".
NN kommentteja et otan tosissaa jsp:n, koska täähä on keskustelu palsta, ja pitäähä täälläki jotain järkeä olla.
Ei näin.
E: niin ja jos topikin tekijä ei oo neitsyt niin ihme kyllä. Aika luolamiehen kaltane ajattelumaailma

tos kohtaa LUULEN et failasit

sil nimittäi on tyttöystävä ainaski ollu sen pari vuotta
Quote (Antichrist- @ Fri, 21 Aug 2009, 13:34)
mitä herjaavaa tässä topikissa muka on? Ite ottasin ainaki kohteliaisuutena jos jossai tyttöfoorumilla tulis tollaset polli vastaukset mulle..
sama homma
Quote (Kodekit @ Fri, 21 Aug 2009, 13:28)
Veikkaan et reilut 90% tähän topikkiin vastanneista on neitsyitä, topikin tekijä mukaanlukijen.
Siis ihan oikeesti, jos tää topic on tehty "vitsillä" nii vois sanoo et huumorintaju on aika poikkeavaa.
Periaattees tää topic on sama ku kysyisit metrossa kovaan ääneen "panisitteko tota ketä istuu tos mua vastapäätä?".NN kommentteja et otan tosissaa jsp:n, koska täähä on keskustelu palsta, ja pitäähä täälläki jotain järkeä olla.
Ei näin.
E: niin ja jos topikin tekijä ei oo neitsyt niin ihme kyllä. Aika luolamiehen kaltane ajattelumaailma

ihan eriasia irl ja internet
This post was edited by finseppo on Aug 21 2009 04:39am