Quote (LappariRane @ Sun, Apr 5 2009, 10:41pm)
ei jäänyt. mielipiteesi on huomioitu. mutta jos sinä seetana keräät pisteitä itsellesi, heilumalla puolialasti metässä jonkun toisen keksimän asian turvin, minusta se on väärin.
Toi nyt vaa kuulostaa silt et joku heiluu alasti metsäs jonkun toisen keksimän asian turvin (suomalainen mies vetämäs viinaa), saatana keräämäs pisteit (kännis yleensä tarttuu mukaan vaik mitä, kuiteista käpyihin ja liikennemerkkeihin tai jos hyvin käy niin nainen) ja susta se on väärin, onks se oikein et ihmisii kuolee nälänhätään samal ku sulla on etuoikeus käydä tällasel foorumil, syödä hyvin ja tuhlata maailmanresurseja turhanpäiväisyyteen?
Nyt kuules lähet kehitysmaihin jakaailosanomaas nii et mouhoo turhaan ^^ samal voit kertoo siel et miten suomalaiset aikuiset teinit pomppii suonsilmäs ja heittää noppaa kattoaakseen nouseeks ne sielt pois vai ei...
ok?
Quote (Rassler_90 @ Mon, Apr 6 2009, 06:34am)
vittu et oot palikka..
this^^
mut vaikka nyt ransu olisitki soluttautuja nii samal taval ku kaikis oikeus sarjoisiki nii oot jo osallistunu (sun määritelmien mukaan XDD ) rikokseen, sama ku et olisit messis raiskaamas naista (tai sun tapaukses miestä, dunno) ja sanoisit sit vaa kytille et "hei mä olin vaan soluttautuja! se nainen kiittää mua kuu ne jäi kiinni... ei oikein nyt taas sun argumentit pure... tarkoitus ei pyhitä keinoja eiks jeh ;D