Quote (Antichrist- @ Tue, Oct 7 2008, 04:41pm)
hahah vitu skinarihinari kylä se on
:dasd? salee oot koskaa ees käyny :<, rupsu, ai kiitti

ja ei tää kyl mikää kylä oo :}, tosin huomattavasti pienempi kun helsinki "kaupunkialueeltaan", mutta hyvä vaan.
ps. ahaha kodekit vouchas sua, meni sun argumentilta voima kokonaa.
This post was edited by SaimOz on Oct 7 2008 11:53am