Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 14:39)
swedish house mafia olis joulukuun 20. päivä hartwall arenal. (viimenen kiertue) Ketään menos? Itteä hiukois mutta toi 80,5e lippu opiskelijalle on aika pirun suolanen...
Meinasin lähteä kattomaan! Ja en kyllä tajua itekkään tota lipun hintaa miten on noin hemmetin kallis!