Quote (CeePee @ 21 Oct 2012 00:40)
Enpä ole kyllä tulossa valitettavasti
OIsit tullu vaa : ) Noh koht on colors festivalsss 8 )
Oli kyl iha jees keikka mut narikka kusi huolel...
Et sattuis tietää mikä biisi tää on
http://img405.imageshack.us/img405/4043/qkndddrxtonvdiwbjqpkzy.mp4 *Spoiler* Joutu pelailee tollasel lelul mist o laatu pari linnunrataa kaukana . DDDDD Varmaa tunnin olin tos vasemmal ja kattelin vaan perseitä mitkä heilu ja sit tajusin et hardwellii täshä tultiiki kattoo O_O Oli hyvä ku tos oli tollane "Muuri" Mink pääl noi seiso, kaikki jätkät ketkä kiipes ni revittii alas : D Naiset taas puolestaa ite välil tipahteli tost : D