Quote (Wondrous @ Nov 6 2012 02:17am)
Selasin viimeset 50 replyä..
Ei jumalauta mitä paskaa joidenkin ihmisten tärykalvot joutuu näköjään kuulemaan, käy ihan sääliksi.
http://www.youtube.com/watch?v=I_OOslbdJfw
Mikon sääntöä kunnioittaen: valitsin kappaleen koska pidän siitä, positiivinen vaikutus mielialaan.
voi vittu taas yks sankari tulee kertoo mikä on paskaa ja mikä ei.
Onko se niin vitun vaikee ymmärtää, että ei ole yhtä ainoata hyvää. ite kuuntelen jokasta genree mitä
varmaan on, paitsi mainstream ( ei oo genre(kai?) paskaa kuinenki) ja täytyy sanoo, että ei oo yhtä genree yli muiden. jokainen
genre vaikuttaa omalla tappaa mielialaan, haluihin ja muuhun.
Koit joskus opiskella ja kuunnella klassista musiikkia. jumalauta se aika hujahtaa silmis ja läksyt tulee tehtyä.
Musiikkki on paras tapa pakenee todellisuutta heti huumeiden jälkeen.
mo