d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1121122123124125332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 21 2012 01:10pm
Quote (Ankeli @ 19 Sep 2012 19:52)
http://www.youtube.com/watch?v=G-c4rHbyy0w


Hardwelliä kyl popittanu niin saatanan paljon viime aikoina
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 21 2012 05:13pm
Quote (rumpali @ 21 Sep 2012 20:55)
tää on hieno!

showtekki muuttanu vähä suuntaa.

hyviä house biisei mut hardstyleä osas kans kyl iha huolel.


Quote (CeePee @ 21 Sep 2012 22:10)
Hardwelliä kyl popittanu niin saatanan paljon viime aikoina



http://www.tiketti.fi/Poplife-presents-Hardwell-NL-The-Circus-Helsinki-lippuja/16820

Vähä bromoo : )

Itel taas W&W Alkanu maistuu pitkäst aikaa nois leadsahois tulee ain sellane "yhteenkuulumisen fiilis" Hymyvibat

http://www.youtube.com/watch?v=D8M8r896VJo
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 21 2012 05:15pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 21 2012 05:20pm
Kiwan vikkelä melodia



Tänä vuon tullu kyl paljo hyvää musaa, etenki progehousen puolelt tai sit oon vaa tutkaillu sitä enite ;S
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 21 2012 05:31pm
ois JÄNNÄÄ saada säkäreit tost leadist ja sit ain ottaa happeest tost kaiust : D

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 21 2012 06:49pm
PILEET OLI JO, MUT SIKLTI:

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 21 2012 06:50pm
TAKAAN ET RZIT SUN MUUT NIRSOT TYKKÄÄÄ
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 21 2012 06:53pm
WPPPPPPPPPP <333333333 DAT LEAD + KICK!!!!!

Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 22 2012 11:24am
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 22 2012 11:26am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121122123124125332Next
Add Reply New Topic New Poll