d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1120121122123124332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 15 2012 11:46am
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Sep 15 2012 12:40pm


Tän hetken suosikki äijä!

Ite alkanu nyt ihan todenteolla opiskelee tota dubstepin vääntämistä FL studio 10:llä. Pistän tänne sit kuunteluu ekaa väsäystä kun mielestäni tarpeeks hiottu.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 15 2012 02:27pm
Quote (BebebBurns @ Sep 15 2012 08:46pm)
http://www.youtube.com/watch?v=gy1szj1Lo3k


ah ott on ollu pitkäaikane feivöritti :)
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 17 2012 03:31am
darkstyle ftw!

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 17 2012 06:47am
australian edition. hyvä meno!

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 19 2012 11:52am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 21 2012 12:02am
QUOTE=hiivahirvio,Sep 15 2012 10:27pm]ah ott on ollu pitkäaikane feivöritti :)[/QUOTE]

itelle aika uus tuttavuus (pari, kolme vuotta) :) ja jostain syyst ei oo tullu kuunneltua muita levyjä, pitääpä korjata asia.

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 21 2012 01:12am
Ihan jepa tää Salem, oisko kellään suositella jotain hyvää Witch Housea?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 21 2012 11:53am
HÄHÄÄ

kuuntelen cascadaa ja velvettiä!!
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 21 2012 11:55am
Quote (Ankeli @ Sep 19 2012 08:52pm)
http://www.youtube.com/watch?v=G-c4rHbyy0w


tää on hieno!

showtekki muuttanu vähä suuntaa.

hyviä house biisei mut hardstyleä osas kans kyl iha huolel.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1120121122123124332Next
Add Reply New Topic New Poll