d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Black/death/doommetal Ym. Thread > 8)
Prev1111213141527Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jul 23 2013 06:05pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 23 2013 06:15pm
helvetti ku pitää hyvät setit pilata rääkymisellä. instrumentaaleja pitäs olla kaikki ni vois kuunnella mielellään
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 23 2013 11:20pm


suomeenki tälläne talentti. :p
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 24 2013 01:26am
UOTE=Rzi,Jul 23 2013 01:12pm]QUOTE=BebebBurns,23 Jul 2013 11:59QUOTE=Rzi,Jul 22 2013 07:11pm]eiks nuo oo aika lapsellisia? noh kids under fourteen[/QUOTE
ei varmaan sen lapsellisempaa, kuin pitää jääkiekkojoukkieen fanipaitaa tai ostaa merkkivaatteita pelkästään merkin perusteella

Irakista, ihan jees
RL=http://www.youtube.com/watch?v=tMj2WSvwFyo]htp://www.youtube.com/watch?v=tMj2WSvwFyo[/URL][/QUOTE

ei varmaan. toivottavasti et implikoi että teen näin[/QUOTE

emmää, lähes kaikki varmaan toimii kyllä ees hieman rinnastettavasti. ei lapsellisuus oo aina niin vakavaa, monet elokuvatkin vain kämäsiä korvikkeita lapsellisille saduille.



This post was edited by BebebBurns on Jul 24 2013 01:27am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 24 2013 01:38am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 24 2013 01:47am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 24 2013 02:57am
Quote (Rzi @ 24 Jul 2013 03:15)
helvetti ku pitää hyvät setit pilata rääkymisellä. instrumentaaleja pitäs olla kaikki ni vois kuunnella mielellään


MIEHEKÄS MUSIIKKI VAATII MIEHEKKÄÄN LAULAMISEN....

EI MINKÄÄ HOMON MIKÄ LAULAA KUIN PALLIT OIS VIILAPENKI LEUKOJE VÄLISSÄ (KIKKELIHEVI)
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 24 2013 03:44am
Quote (KUF @ 24 Jul 2013 11:57)
MIEHEKÄS MUSIIKKI VAATII MIEHEKKÄÄN LAULAMISEN....

EI MINKÄÄ HOMON MIKÄ LAULAA KUIN PALLIT OIS VIILAPENKI LEUKOJE VÄLISSÄ (KIKKELIHEVI)


ts. "osaa laulaa"
:DDDDDD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 24 2013 07:08am
Usein örinä ja rääkyminen täydentää kappaleita omana istrumenttina: Örinä rytmiä ja tempoa, rääkyminen tunnelmaa ja stemmaa. Voi tosiaan myös kuulostaa vain ulkopuoliselta.
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jul 24 2013 07:51am
ps tykitellää
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213141527Next
Add Reply New Topic New Poll