UOTE=Rzi,Jul 23 2013 01:12pm]QUOTE=BebebBurns,23 Jul 2013 11:59QUOTE=Rzi,Jul 22 2013 07:11pm]eiks nuo oo aika lapsellisia? noh kids under fourteen[/QUOTE
ei varmaan sen lapsellisempaa, kuin pitää jääkiekkojoukkieen fanipaitaa tai ostaa merkkivaatteita pelkästään merkin perusteella
Irakista, ihan jees
RL=http://www.youtube.com/watch?v=tMj2WSvwFyo]htp://www.youtube.com/watch?v=tMj2WSvwFyo[/URL][/QUOTE
ei varmaan. toivottavasti et implikoi että teen näin[/QUOTE
emmää, lähes kaikki varmaan toimii kyllä ees hieman rinnastettavasti. ei lapsellisuus oo aina niin vakavaa, monet elokuvatkin vain kämäsiä korvikkeita lapsellisille saduille.
This post was edited by BebebBurns on Jul 24 2013 01:27am