d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev1111213
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 23 2013 11:09am
Quote (UGsamu @ 23 Jan 2013 14:45)
Täs on sulle kuva ni varmaa tajuut mua paremmi. :D

Bongasin yks päivä internetis ni vittu et hajosin. :lol: Kyllä sunki täytyy myöntää et aika juntin näköne jätkä :--D

http://i46.tinypic.com/2ymytk2.png


Siinähä on iha siivilipalvelusmiehen palvelusasu ja kaikki. Tukka on asianmukanen jne.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 23 2013 12:34pm
Quote (Rupsu @ Jan 23 2013 08:09pm)
Siinähä on iha siivilipalvelusmiehen palvelusasu ja kaikki. Tukka on asianmukanen jne.


sivari on sankari ja totaali tosimies
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 23 2013 04:44pm
Quote (UGsamu @ 23 Jan 2013 13:45)
Täs on sulle kuva ni varmaa tajuut mua paremmi. :D

Bongasin yks päivä internetis ni vittu et hajosin. :lol: Kyllä sunki täytyy myöntää et aika juntin näköne jätkä :--D

http://i46.tinypic.com/2ymytk2.png


puhuttiin silintereist, etkö sä ees hattuja tunne?
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 25 2013 07:07pm
karstat :drool:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213
Add Reply New Topic New Poll