☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Ladder Reset !!! > Zomg Omg Omg Trolololo
Prev
1
11
12
13
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 3142
Replies: 132
Track Topic
Mokkula
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold
:
1,356.00
#121
Nov 7 2012 01:07am
Quote (soppamies @ 27 Oct 2012 08:25)
ei puhelimes kyl oo vikaa, käyttäjäs ehkä on :-D
simsamsung galaxy s3
osta nokia.
Wondrous
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold
:
0.00
#122
Nov 7 2012 01:13am
Quote (Napi @ 7 Nov 2012 08:46)
onko allnighter menossa?
Näköjään
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#123
Nov 7 2012 10:25am
fittu tota ulinan määrää xD
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#124
Nov 8 2012 05:29am
Quote (Mokkula @ 7 Nov 2012 10:07)
osta nokia.
iphonetki menee nokioitten edelle
Quote (Wondrous @ 7 Nov 2012 10:13)
Näköjään
right on !!
tippuko mitää gozua?
tolppa
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold
:
44.55
#125
Nov 13 2012 11:26am
Quote (Napi @ Nov 8 2012 12:29pm)
iphonetki menee nokioitten edelle
right on !!
tippuko mitää gozua?
Olit sanomas iphone menee noitte kaikkien edelle?
Mutu
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold
:
10.56
#126
Nov 13 2012 11:43am
Kertokaas miksi se Nokia on nyt niin perseestä? Itellä lumia 800 ja aina ollut Nokioita ja pelkkää hyvää. Lumian ainoo paska on vitun Zune=mikälie se iphonen oma paska.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#127
Nov 13 2012 12:37pm
Quote (Mutu @ 13 Nov 2012 20:43)
Kertokaas miksi se Nokia on nyt niin perseestä? Itellä lumia 800 ja
aina ollut Nokioita
ja pelkkää hyvää. Lumian ainoo paska on vitun Zune=mikälie se iphonen oma paska.
juu
Mutu
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold
:
10.56
#128
Nov 13 2012 01:13pm
Quote (Rzi @ 13 Nov 2012 20:37)
juu
niin quoteet siihen että en ole ees kokeillu muita?
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#129
Nov 13 2012 06:44pm
ez #1. mites softit? räplläättä munianne normin den of evilissä?
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#130
Nov 13 2012 10:57pm
propsit lähtee sille joka ekana 99 =)
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
11
12
13
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact