d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuin Lamee > Olla Softi? :dd
Prev111121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 11:41am
Quote (kyny91 @ 24 Aug 2012 20:34)
Mut ei aina voi voittaa, mut vittuku voittais edes joskus


mu mielest ei oo surullinen. seuraavaa vaa kehii jos ei onnaa maailma on naisia täynä usko mua mä oon naistemies
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 24 2012 11:46am
Quote (PMS @ Aug 24 2012 05:41pm)
mu mielest ei oo surullinen. seuraavaa vaa kehii jos ei onnaa maailma on naisia täynä usko mua mä oon naistemies


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64107682&f=192

Kmo'd
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 24 2012 11:47am
Quote (PMS @ 24 Aug 2012 20:41)
mu mielest ei oo surullinen. seuraavaa vaa kehii jos ei onnaa maailma on naisia täynä usko mua mä oon naistemies


There are plenty of fishes in the sea, but what if i only want one?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 24 2012 11:53am
Quote (kyny91 @ Aug 24 2012 08:47pm)
There are plenty of fishes in the sea, but what if i only want one?


no hädin tuskin ees tunnet tota ämmää
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 24 2012 11:58am
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 24 2012 12:01pm
Quote (Gastly @ 24 Aug 2012 20:53)
no hädin tuskin ees tunnet tota ämmää


Kyl sitä 3 viikos kuitenkin oppii jotenkin tuntemaan
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 24 2012 12:03pm
Quote (kyny91 @ Aug 24 2012 09:01pm)
Kyl sitä 3 viikos kuitenkin oppii jotenkin tuntemaan


:rofl:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 12:04pm
Quote (OjjiLol @ 24 Aug 2012 20:58)
http://i.imgur.com/HcqrD.gif


lololol
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 24 2012 12:04pm


Swaaaaaaagg
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 24 2012 12:21pm
Quote (Gastly @ 24 Aug 2012 21:03)
:rofl:


No ei vaiskaa. Mut meikä menee vähä kaverille rillaileen ja kahtoo jotain leffaa. Saattaa olla myös että nautitaan muutama olut. Turha on menneitä murehtia -> Aivot narikkaan ja silleen. Adíos
Go Back To Suomi Topic List
Prev111121314Next
Add Reply New Topic New Poll