d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mä Häpeen Olla Suomalainen > Ihan Totta.
Prev111121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 19 2012 06:46pm
Quote (soppamies @ 20 Aug 2012 03:44)
meee sie multi fittuu oikeest jooko 8D


yhdyn tähän
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:46pm
Quote (Gastly @ 20 Aug 2012 03:44)
no minkä tähe en olis


eiku fittu jooo mie sekoti siut tähä 8DDD¨


katoin et mitä fittuuu..

siis ytää : http://forums.d2jsp.org/user.php?i=193305e: ei se ees fittu löyvy... joori mtn 8D

This post was edited by soppamies on Aug 19 2012 06:47pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 19 2012 06:49pm
Quote (PMS @ Aug 20 2012 03:46am)
yhdyn tähän


ei taida olla paljoo sanomista ^__^
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:49pm
joo meen goisi, jos huome ei oo + 10& NI EI SI MIILLÄÄ 8ddd


öitä rakkaaat <3
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 19 2012 06:51pm
Quote (hiivahirvio @ 20 Aug 2012 03:49)
ei taida olla paljoo sanomista ^__^


mitä mun pitäisi sanoa? ruveta haukkumaan sua? jotain hyötyä ? softi mikä softi olet ni idc. enkä ota turhia warneja luusereitte takia
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 19 2012 06:54pm
täällähä himo chatti menos :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 19 2012 06:54pm
Quote (hiivahirvio @ 20 Aug 2012 03:45)
imac



heh kohtalotoveri... koulu kutsuu huomiseks, menin 10:ltä nukkuu ja heräsin yö yheltä :D


;D Nousin vissii kahelt tänää mut nukuin joQ 13h...

Quote (Gastly @ 20 Aug 2012 03:46)
jäbä huitelee netissä iha ihme aikoihi
e: mistä lähtie oot ees käyny koulua, kelasin et vaa rottailet


SWIIIIIIK ,joo siis ma alko, pits täs sit vissii 3vuot olla intoo täyn.. nyt kyl srssylslylsy meen makaa enkä nouse ennen 6:50

Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 19 2012 06:55pm
Quote (Ankeli @ 20 Aug 2012 03:54)
;D Nousin vissii kahelt tänää mut nukuin joQ 13h...



SWIIIIIIK ,joo siis ma alko, pits täs sit vissii 3vuot olla intoo täyn.. nyt kyl srssylslylsy meen makaa enkä nouse ennen 6:50


nukkuu sieltä nyt! :mad:
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 19 2012 06:55pm
Quote (PMS @ Aug 20 2012 03:51am)
mitä mun pitäisi sanoa? ruveta haukkumaan sua? jotain hyötyä ? softi mikä softi olet ni idc. enkä ota turhia warneja luusereitte takia


ekkö sää vitun tollo tajua ees suoraa vihjausta
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 19 2012 06:58pm
Quote (hiivahirvio @ 20 Aug 2012 03:55)
ekkö sää vitun tollo tajua ees suoraa vihjausta


hei eiks voida kaikki olla nyt kiltisti ystäviä B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev111121314Next
Add Reply New Topic New Poll