Quote (hiivahirvio @ 20 Aug 2012 03:45)
imac
heh kohtalotoveri... koulu kutsuu huomiseks, menin 10:ltä nukkuu ja heräsin yö yheltä

;D Nousin vissii kahelt tänää mut nukuin joQ 13h...
Quote (Gastly @ 20 Aug 2012 03:46)
jäbä huitelee netissä iha ihme aikoihi
e: mistä lähtie oot ees käyny koulua, kelasin et vaa rottailet
SWIIIIIIK ,joo siis ma alko, pits täs sit vissii 3vuot olla intoo täyn.. nyt kyl srssylslylsy meen makaa enkä nouse ennen 6:50