☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev
1
11
12
13
14
15
41
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 10338
Replies: 402
Track Topic
D4rk999
Member
Posts: 5,562
Joined: Jul 31 2012
Gold
:
10.00
#121
Aug 4 2012 10:27am
Quote (Rocko @ Aug 4 2012 07:14pm)
multireport lähetetty.
hä?
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#122
Aug 4 2012 10:41am
Quote (Rocko @ Aug 4 2012 04:14pm)
multireport lähetetty.
Legitiltä näyttää
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#123
Aug 4 2012 11:34am
Quote (EasyCoolWin @ 4 Aug 2012 19:41)
Legitiltä näyttää
eiku vittu, otan takasin.
kuinka vitun TYHMÄ toi sälli on?
This post was edited by Rocko on Aug 4 2012 11:39am
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#124
Aug 5 2012 04:34am
Onkos tosta standalone version julkasusta mitään tarkempaa aikaa, onko vielä tän vuoden puolella tulossa?
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#125
Aug 5 2012 04:36am
Quote (CeePee @ Aug 5 2012 01:34pm)
Onkos tosta standalone version julkasusta mitään tarkempaa aikaa, onko vielä tän vuoden puolella tulossa?
ei, tän vuoden puolella mahdollista jos ne saa rahotuksen
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#126
Aug 5 2012 04:41am
Quote (OjjiLol @ 5 Aug 2012 12:36)
ei, tän vuoden puolella mahdollista jos ne saa rahotuksen
Tosiaan en oo aatellu ostaa Arma2 vaan sen takia että pääsen pelaa Alpha -versiota, ku ei ne saa penniäkään.
Mieluummin rahotan ihan modin tekijöitä.
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#127
Aug 5 2012 01:07pm
makasin äsken 10min elektron sairaalan katolla, 2 sniperii pohjoses ja eteläs yrittää osuu, makasin sen piuenen betonikorokkeen takana niin kauan et vihdoin tuli kranaatti vieree
vittu mikä adrealiinirushi
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#128
Aug 5 2012 01:09pm
Quote (OjjiLol @ 5 Aug 2012 22:07)
makasin äsken 10min elektron sairaalan katolla, 2 sniperii pohjoses ja eteläs yrittää osuu, makasin sen piuenen betonikorokkeen takana niin kauan et vihdoin tuli kranaatti vieree
vittu mikä adrealiinirushi
varmaan paskin paikka olla siellä keskellä.
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#129
Aug 5 2012 01:25pm
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#130
Aug 5 2012 02:40pm
Quote (Rocko @ 5 Aug 2012 21:25)
http://mcgroin.wippiespace.com/Kuvat/jur1-lentaa.gif
"ei vituta"
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
11
12
13
14
15
41
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact