d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1111213141541Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,562
Joined: Jul 31 2012
Gold: 10.00
Aug 4 2012 10:27am
Quote (Rocko @ Aug 4 2012 07:14pm)
multireport lähetetty.


hä?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 4 2012 10:41am
Quote (Rocko @ Aug 4 2012 04:14pm)
multireport lähetetty.


Legitiltä näyttää :O
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 4 2012 11:34am
Quote (EasyCoolWin @ 4 Aug 2012 19:41)
Legitiltä näyttää :O


eiku vittu, otan takasin.

kuinka vitun TYHMÄ toi sälli on?

This post was edited by Rocko on Aug 4 2012 11:39am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 5 2012 04:34am
Onkos tosta standalone version julkasusta mitään tarkempaa aikaa, onko vielä tän vuoden puolella tulossa?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 5 2012 04:36am
Quote (CeePee @ Aug 5 2012 01:34pm)
Onkos tosta standalone version julkasusta mitään tarkempaa aikaa, onko vielä tän vuoden puolella tulossa?


ei, tän vuoden puolella mahdollista jos ne saa rahotuksen
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 5 2012 04:41am
Quote (OjjiLol @ 5 Aug 2012 12:36)
ei, tän vuoden puolella mahdollista jos ne saa rahotuksen


Tosiaan en oo aatellu ostaa Arma2 vaan sen takia että pääsen pelaa Alpha -versiota, ku ei ne saa penniäkään.

Mieluummin rahotan ihan modin tekijöitä.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 5 2012 01:07pm
makasin äsken 10min elektron sairaalan katolla, 2 sniperii pohjoses ja eteläs yrittää osuu, makasin sen piuenen betonikorokkeen takana niin kauan et vihdoin tuli kranaatti vieree
vittu mikä adrealiinirushi
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 5 2012 01:09pm
Quote (OjjiLol @ 5 Aug 2012 22:07)
makasin äsken 10min elektron sairaalan katolla, 2 sniperii pohjoses ja eteläs yrittää osuu, makasin sen piuenen betonikorokkeen takana niin kauan et vihdoin tuli kranaatti vieree
vittu mikä adrealiinirushi


varmaan paskin paikka olla siellä keskellä.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 5 2012 01:25pm


:D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 5 2012 02:40pm
Quote (Rocko @ 5 Aug 2012 21:25)
http://mcgroin.wippiespace.com/Kuvat/jur1-lentaa.gif

:D


"ei vituta"
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213141541Next
Add Reply New Topic New Poll