d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev1111213141521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 14 2012 07:32am
Quote (Affii @ 13 Sep 2012 22:48)
questit aika tylsiä, toivottavasti tuohon tl2 tulee vähä mielekiintosempia. tosin ei tarvi kun netissä mätkii niin juonel niin merkitystä :P

iha kelpo peli tuo tl1 kans 21 lvl alchemisti nyt :)


oli se ihan kelpo peli ja tulee varmaan pelailtua vielä sillon tällön, ja tuleehan tohon tl2 aikas paljon uutta että tuskin se ihan äkkiä tylsäks käy
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 14 2012 08:14am
Quote (Zoni @ 14 Sep 2012 16:32)
oli se ihan kelpo peli ja tulee varmaan pelailtua vielä sillon tällön, ja tuleehan tohon tl2 aikas paljon uutta että tuskin se ihan äkkiä tylsäks käy


jep, kantsii muute käydä aktivoimaa se sun tl2. pitää näköjää liittää runic accoon toi steamista ostettukki. kävin ite äske aktivoimaa niin ei sit 20 päivä oo hemmeti moinen tungos ton kanssa :P
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 14 2012 09:14am
Quote (Affii @ 14 Sep 2012 17:14)
jep, kantsii muute käydä aktivoimaa se sun tl2. pitää näköjää liittää runic accoon toi steamista ostettukki. kävin ite äske aktivoimaa niin ei sit 20 päivä oo hemmeti moinen tungos ton kanssa :P


aijaa, hyvä tietää. pitääpi käydä täs illalla kattoon :)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 14 2012 09:24am
Quote (Zoni @ 14 Sep 2012 18:14)
aijaa, hyvä tietää. pitääpi käydä täs illalla kattoon :)



http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?event=torchlight%5Fii20120913

oli iha mielekiintonen video, paitti ettei mtn uutta act näytetty ja paskal classil pelasivat :D

joo en määkää tienny tuosta aktivoinnista mtn luulin että suoraa toimii ku steamil vaa starttaa. lueskelin tuos noit foorumeita niin oli topic tehty että pitää runicin accol käydä aktivoimaa toi peli joko koodil tai sit steami kautta linkittää sillee. onneks huomas ettei persettä tarvi repiä ens torstaina :D

This post was edited by Affii on Sep 14 2012 09:25am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 14 2012 01:47pm
nonni, steam ja runic games linkattu, peli ladattu ja nyt sit odotetaan :D
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 14 2012 03:40pm
Quote (Zoni @ 14 Sep 2012 22:47)
nonni, steam ja runic games linkattu, peli ladattu ja nyt sit odotetaan :D


mistä vitusta sää sen latasit? :O
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 06:07pm
vaikuttaa iha paskalt. olisit affi ollu hyvä pelikaveri dippe kolmosee mutta päätit sitte tämmöst paskaa pelaa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 14 2012 06:08pm
Quote (PMS @ 15 Sep 2012 03:07)
vaikuttaa iha paskalt. olisit affi ollu hyvä pelikaveri dippe kolmosee mutta päätit sitte tämmöst paskaa pelaa


:thumbsup:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 14 2012 06:39pm
Quote (PMS @ 15 Sep 2012 03:07)
vaikuttaa iha paskalt. olisit affi ollu hyvä pelikaveri dippe kolmosee mutta päätit sitte tämmöst paskaa pelaa


noh ehkä joskus d3 viel, katotaa ku siin voi skillata ja statsata charat ja expata kunnolla ja se fucking pvp. nämä löytyy tl2.

grafiikat on paskaa joo mut pelillisesti hakkaa d3 :P

tuupas msn :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 14 2012 06:40pm
Quote (Affii @ 15 Sep 2012 03:39)
noh ehkä joskus d3 viel, katotaa ku siin voi skillata ja statsata charat ja expata kunnolla ja se fucking pvp. nämä löytyy tl2.

grafiikat on paskaa joo mut pelillisesti hakkaa d3 :P

tuupas msn :D


vitut hakkaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213141521Next
Add Reply New Topic New Poll