Quote (PMS @ 15 Sep 2012 03:07)
vaikuttaa iha paskalt. olisit affi ollu hyvä pelikaveri dippe kolmosee mutta päätit sitte tämmöst paskaa pelaa
noh ehkä joskus d3 viel, katotaa ku siin voi skillata ja statsata charat ja expata kunnolla ja se fucking pvp. nämä löytyy tl2.
grafiikat on paskaa joo mut pelillisesti hakkaa d3

tuupas msn
