d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev1111213141522Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 8 2012 07:06am
heitän vielä tähän slither

vitun kova kauhukomedia
ei se kauhuna mee mut se on hauska :D

harmiku oon kattonu iha vitusti kaikkia mindfuck leffoja mut ei tuu nyt tähän hättää yhtäkkää mielee

e: bad taste ja braindead

2 legendaarista klassikkoa mitkä pitää nähä
muija ei välttis arvosta tosin

This post was edited by hiivahirvio on Sep 8 2012 07:10am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 8 2012 09:18am
Quote (hiivahirvio @ Sep 8 2012 03:06pm)
harmiku oon kattonu iha vitusti kaikkia mindfuck leffoja mut ei tuu nyt tähän hättää yhtäkkää mielee


kannattaa katella Possession (1981) jos et oo viel
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 8 2012 09:19am
Quote (BebebBurns @ Sep 8 2012 06:18pm)
kannattaa katella Possession (1981) jos et oo viel


roger, tänks

ainii yks kovista oli se 1941 vai mikä olikaa mis ne hengaa jossai hotellis

This post was edited by hiivahirvio on Sep 8 2012 09:20am
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Sep 9 2012 04:32pm
Jahas, tulipa katottua sellane raina ku A Serbian Film

En nyt oikeen tiedä mitä pitäisi sanoa O_O

Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 9 2012 05:46pm
Quote (Ehmed @ Sep 10 2012 01:32am)
Jahas, tulipa katottua sellane raina ku A Serbian Film

En nyt oikeen tiedä mitä pitäisi sanoa O_O


joo siinä on taas niitä leffoja :---D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 9 2012 10:50pm
Quote (Ehmed @ Sep 10 2012 12:32am)
Jahas, tulipa katottua sellane raina ku A Serbian Film

En nyt oikeen tiedä mitä pitäisi sanoa O_O


Kelpo trilleri
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 16 2012 05:23pm
suositelkaa jottaa mindfuck leffoja
psykologisia trillereitä tms.

en jaksa kattoa liian vanhoja
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 05:27pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 02:23am)
suositelkaa jottaa mindfuck leffoja
psykologisia trillereitä tms.

en jaksa kattoa liian vanhoja


ei kyllä tuu mieleen, mutta ku satuit nyt bumppimaa leffatopiccia, ni oon käyny tässä ny kattomassa parin leffaa viimepäivinä elokuvateatterissa ni pieniä kommentteja katottuihin leffoihin:


-Prometheus:

Kattomisen arvonen, alussa saatto olla hieman hidasta, mutta kokonaisuus jotain mitä ei ihan joka nykyleffoissa näe


-Iron sky:

Star wreck on legendaarinen leffa, mutta tää uutukainen ei yllä ihan samalle tasolle, alku oli todella hidas, ja keskivaiheessa leffaa teki jo mieli lähteä kotiin, mutta loppujen lopuks jakso kattoa loppuun.

Muutama hauska kohtaus, ite tarina mielenkiintonen (avaruusnatsit) mutta ei ihan pitäny otteessaan koko leffan ajan, jos joku ehottais ton kattomista, ni en jaksa kattoa uusiks ainakaan lähivuosina.



Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Sep 16 2012 07:53pm
Quote (hiivahirvio @ 17 Sep 2012 02:23)
suositelkaa jottaa mindfuck leffoja
psykologisia trillereitä tms.

en jaksa kattoa liian vanhoja


Mindfuckista tuli mieleen ainaki Mr. Nobody ja 12 Apinaa.

jotain trillerin tynkää jos pitäis heittää, niin law abiding citizen oli iha ok muistaakseni ja sit tietty se7en.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 16 2012 09:30pm
Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 01:23am)
suositelkaa jottaa mindfuck leffoja
psykologisia trillereitä tms.

en jaksa kattoa liian vanhoja


Kuinka vanha on liian vanha

Mind Game
Funny Games (1997)
In The Mouth of Madness
Cache
Synecdoche, New York
Videodrome
Dogtooth
Ootko kattellu David Lynchit? (Lähinnä Mulholland Drive, Inland Empire ja Lost Highway)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213141522Next
Add Reply New Topic New Poll