d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1111213141529Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Feb 2 2012 04:09am
Quote (Tricktrick @ Feb 2 2012 08:41am)
nonii täl viikol päästy puntille. lättään tähä ny meikän uuden ruokavalion ja kertokaa mitä ootte mieltä. huom. teidän mielipiteet ei tule vaikuttamaan kuitenkaan.

klo 7/8 aamupala:
2kananmunan valkuaista
30g kaura&ruis nalle ryynejä josta puuro

klo10 lounas1:
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo12 lounas2:
200g tonnikala
200g herne-maissi-paprika

klo15 lounas3: <-- 3 päivää tätä esim ma,ti,ke ja torstaina (tänään) on rehujen tilalla 75g täysjyväriisiä --> estetään ns. ketoosiin meneminen. --> jatkuu taas 3pvä rehuilla ja neljäs riisillä.. tajuutte varmaa.
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo18:30 puntin jälkeen
1 banaani
whey80 1dl+4dl vettä (annostuksen mukaan)

klo19:30 illallinen :3
200g ehrmann maitorahka + mehukeittoo makua muuttamaan

klo21:30
200g rasvaton raejuusto (kumia <3)

mitäs ootte mieltä ?



paskaa, en suostuis elämään tollasella ruokavaliolla päivääkää

kaslerit tirisee pannulle ja lopeta tuollanen soosilla eläminen
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Feb 2 2012 06:33am
Quote (Tricktrick @ Feb 2 2012 08:41am)
nonii täl viikol päästy puntille. lättään tähä ny meikän uuden ruokavalion ja kertokaa mitä ootte mieltä. huom. teidän mielipiteet ei tule vaikuttamaan kuitenkaan.

klo 7/8 aamupala:
2kananmunan valkuaista
30g kaura&ruis nalle ryynejä josta puuro

klo10 lounas1:
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo12 lounas2:
200g tonnikala
200g herne-maissi-paprika

klo15 lounas3: <-- 3 päivää tätä esim ma,ti,ke ja torstaina (tänään) on rehujen tilalla 75g täysjyväriisiä --> estetään ns. ketoosiin meneminen. --> jatkuu taas 3pvä rehuilla ja neljäs riisillä.. tajuutte varmaa.
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo18:30 puntin jälkeen
1 banaani
whey80 1dl+4dl vettä (annostuksen mukaan)

klo19:30 illallinen :3
200g ehrmann maitorahka + mehukeittoo makua muuttamaan

klo21:30
200g rasvaton raejuusto (kumia <3)

mitäs ootte mieltä ?


öhh mistä saat esim. rasvaa :D? Ja tuleeko tosta edes 1000 kaloria kuulostaa aika hasardilta...

This post was edited by kerpele on Feb 2 2012 06:34am
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Feb 2 2012 06:49am
Quote (kerpele @ 2 Feb 2012 14:33)
öhh mistä saat esim. rasvaa :D? Ja tuleeko tosta edes 1000 kaloria kuulostaa aika hasardilta...


kyl hän tos aamupuuros on ja syön aamupalan kanssa kalaöljyCapsules, kanat tehdään öljys+surprise ? + tonnikala on öljys (hyi vittu sitä vesitonnikalaa..) ja kun ei tää tosiaa mikään ketoosi ole =)

€: ja jos tos ei oo sun mielestä "edes 1000 kaloria" nii hyppää pois tästä ketjusta.

This post was edited by Tricktrick on Feb 2 2012 06:50am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Feb 2 2012 06:53am
Quote (Tricktrick @ Feb 2 2012 02:49pm)
kyl hän tos aamupuuros on ja syön aamupalan kanssa kalaöljyCapsules, kanat tehdään öljys+surprise ? + tonnikala on öljys (hyi vittu sitä vesitonnikalaa..) ja kun ei tää tosiaa mikään ketoosi ole =)


mjoo, mut vissii painonpudotusta täl haetaanki?
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Feb 2 2012 07:05am
Quote (Tricktrick @ Feb 2 2012 08:41am)
nonii täl viikol päästy puntille. lättään tähä ny meikän uuden ruokavalion ja kertokaa mitä ootte mieltä. huom. teidän mielipiteet ei tule vaikuttamaan kuitenkaan.

klo 7/8 aamupala:
2kananmunan valkuaista
30g kaura&ruis nalle ryynejä josta puuro

klo10 lounas1:
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo12 lounas2:
200g tonnikala
200g herne-maissi-paprika

klo15 lounas3: <-- 3 päivää tätä esim ma,ti,ke ja torstaina (tänään) on rehujen tilalla 75g täysjyväriisiä --> estetään ns. ketoosiin meneminen. --> jatkuu taas 3pvä rehuilla ja neljäs riisillä.. tajuutte varmaa.
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo18:30 puntin jälkeen
1 banaani
whey80 1dl+4dl vettä (annostuksen mukaan)

klo19:30 illallinen :3
200g ehrmann maitorahka + mehukeittoo makua muuttamaan

klo21:30
200g rasvaton raejuusto (kumia <3)

mitäs ootte mieltä ?


Vaikuttaa ihan ok:lta. Onko tavoite päästä miinus vai plus kaloreille? Ilmeisesti plussalle kun salia vasta alottelemassa.

Eipä toi syöminen mitään ihmeellistä ole. Sen verran laskeskelee, että kalorit ~500 plussalla kun kerätään lihasta, proteiinia 2-2.5 x painokilot ja ei hiilareita enään illalla. Noilla pääsee jo pitkälle.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Feb 2 2012 07:44am
Quote (kerpele @ 2 Feb 2012 14:53)
mjoo, mut vissii painonpudotusta täl haetaanki?


Kyllä

Quote (ambid @ 2 Feb 2012 15:05)
Vaikuttaa ihan ok:lta. Onko tavoite päästä miinus vai plus kaloreille? Ilmeisesti plussalle kun salia vasta alottelemassa.

Eipä toi syöminen mitään ihmeellistä ole. Sen verran laskeskelee, että kalorit ~500 plussalla kun kerätään lihasta, proteiinia 2-2.5 x painokilot ja ei hiilareita enään illalla. Noilla pääsee jo pitkälle.


Ja siis tässä tämäkin

Tämähän kulkee nimellä "Lean bulk diet" mitä otin yhdeltä kehonrakentajalta ~~ 185cm / 95kg pure muscles.
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Feb 2 2012 08:56am
En oo tainnu laittaa tänne omaa ohjelmaa joten tässä tulloo,
bongasin tällasen joskus pakkotoisto.com:sta

Puntilla käyn kolme kertaa/vk vaihdellen kahta ohjelmaa sekä käyn 2-3/vk brassijujutsu treeeneis.
Lajitreenin päälle ~30min lenkki ja ilman painoja jotain vatsoja, punnerruksia, selkää. joskus leuanvetoo... lol
Punttitreeniä ennen hölkkään juoksumatolla n.15min ja venyttelen päivän lihakset

1. OHJELMA - Supersarjoina sellasilla painoilla et viimenen tekee fitun tiukkaa, ei pitkii palautuksii
rintalihas käsipainoilla, toistot 12,10,10
moottorisaha + vipunosto, toistot n. 14,12,10
istumaannousu + selkävaaka 18,16,14
lantionnosto + kyljet 16,14,12
askelkyykky 12,12,12
luistelukyykky 10,8,8

2. OHJELMA
rinnalleveto + ylöstyöntö 3*8,8,6
ranskalaiset ojentajat "vänkyrätangolla" 15, 10, 10
ranteet & pystypunnerrus supersarjoina 14,12,10 / käsi
hitaita lyöntiratoja käsipainoilla 8-10 / käsi
linkkuveitsi + lantionnosto 15,13,11

Tavoitteena on parantaa räjähtävyyttä, nopeutta voimaa ja kestävyttää.

Voi olla että unohin jotain :blink:
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Feb 4 2012 10:04am
Quote (Tricktrick @ 2 Feb 2012 09:41)
nonii täl viikol päästy puntille. lättään tähä ny meikän uuden ruokavalion ja kertokaa mitä ootte mieltä. huom. teidän mielipiteet ei tule vaikuttamaan kuitenkaan.

klo 7/8 aamupala:
2kananmunan valkuaista
30g kaura&ruis nalle ryynejä josta puuro

klo10 lounas1:
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo12 lounas2:
200g tonnikala
200g herne-maissi-paprika

klo15 lounas3: <-- 3 päivää tätä esim ma,ti,ke ja torstaina (tänään) on rehujen tilalla 75g täysjyväriisiä --> estetään ns. ketoosiin meneminen. --> jatkuu taas 3pvä rehuilla ja neljäs riisillä.. tajuutte varmaa.
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo18:30 puntin jälkeen
1 banaani
whey80 1dl+4dl vettä (annostuksen mukaan)

klo19:30 illallinen :3
200g ehrmann maitorahka + mehukeittoo makua muuttamaan

klo21:30
200g rasvaton raejuusto (kumia <3)

mitäs ootte mieltä ?


Aika overkill. Sitä mieltä, että liian orjallista touhua minulle, helpommallakin pääsee.
Member
Posts: 7,438
Joined: Sep 13 2009
Gold: 6.00
Feb 4 2012 10:07am
Quote (sevlo @ Feb 4 2012 05:04pm)
Aika overkill. Sitä mieltä, että liian orjallista touhua minulle, helpommallakin pääsee.


Juu, sillä pääsee jo pitkälle että jättää kaikki vaaleat paskat pois ja juo paljon maitoa.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 4 2012 10:11am
Quote (Playrasia @ 4 Feb 2012 18:07)
Juu, sillä pääsee jo pitkälle että jättää kaikki vaaleat paskat pois ja juo paljon maitoa.


maidossa ei nyt hirveesti proteiinia ole.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213141529Next
Add Reply New Topic New Poll