d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev1111213141528Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,223
Joined: Jan 27 2008
Gold: 1,110.00
Jun 13 2011 12:50pm
paistelin tos jauhelihapihvin ja kananmunan heitin ruispalojen välii ja
juustoo sipulirenkaita ym sekaan
Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold: 8,733.80
Jun 13 2011 01:36pm
Höyrynagei, pari keitettyä kananmunaa, 1 suolakurkku

Ja ketusti Kotisinappia. Eli siis kaikki jämät mitä jääkaapista löyty nyt on ennää valo :cry:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 13 2011 01:37pm
kanaa, perunamuussia, haukea ja ahventa + random mätöt
Member
Posts: 1,827
Joined: Oct 15 2010
Gold: 15.50
Warn: 70%
Jun 13 2011 01:48pm


maistuis 8'(
itellä vaa leipää tossa q8D
tees mullekki tuun huomenna syömään
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 13 2011 04:31pm
kunnon ruisleipä kalkkunalla ja raejuustolla
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 13 2011 04:36pm
LOHTA, UUSIA PERUNOITA JA UUNIS KYPSYTETTYÄ MEDIUM ULKOFILEE PIHVIT... :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 13 2011 04:54pm
vois syödä jäätelön
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 13 2011 06:32pm
Jauhelihapaketti
Kanamuna
Ranskalainen sipulikeitto (pussi)

Noi 3 ainesta kulhoon, sekottelee ja sitte pyörittelee niistä pihvejä.
Paistelee pannulla miedolla lämmöllä.


Kannattaa kokeilla. :)
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 13 2011 09:00pm
vettiin nuudelia ja 4 ruispallaa
heräsin nii myöhää ettei kerinny lidliin :D
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 13 2011 09:13pm
Paketti nakkeja ja pullo vissyä yön aikana ~~
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213141528Next
Add Reply New Topic New Poll