☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev
1
11
12
13
14
15
18
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 7857
Replies: 175
Track Topic
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#121
Feb 14 2011 07:37pm
The Resident
http://www.imdb.com/title/tt1334102/
Hilary Swank
Jeffrey Dean Morgan
Lee Pace
Christopher Lee
Ohjaajana
Antti Jokinen
Mikäs helvetin elokuva tämä on
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#122
Feb 14 2011 08:01pm
Quote (BebebBurns @ 15 Feb 2011 03:37)
The Resident
http://www.imdb.com/title/tt1334102/
Hilary Swank
Jeffrey Dean Morgan
Lee Pace
Christopher Lee
Ohjaajana
Antti Jokinen
Mikäs helvetin elokuva tämä on
samaa ihmettelin. paska se on kuitenki
nakkipipo
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#123
Feb 15 2011 01:17am
TuhkimoTarina on kaikki mitä tarvii
This post was edited by nakkipipo on Feb 15 2011 01:20am
ParaNoir1
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold
:
3.95
#124
Feb 15 2011 03:22pm
Quote (BebebBurns @ 15 Feb 2011 04:37)
The Resident
http://www.imdb.com/title/tt1334102/
Hilary Swank
Jeffrey Dean Morgan
Lee Pace
Christopher Lee
Ohjaajana
Antti Jokinen
Mikäs helvetin elokuva tämä on
yeh mulla ollut koneella jo viikon ainakin kyseinen leffa kykenyt viel katsomaan
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#125
Feb 18 2011 05:25pm
Vredens dag AKA Day of Wrath [1943] 9-/10
Oli huikean hyvä
Mikk0
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold
:
16,458.00
#126
Feb 18 2011 05:46pm
se joka ei tiedä Archeria ei tiedä mistään mitään
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#127
Feb 18 2011 06:21pm
Quote (Mikk0 @ 19 Feb 2011 01:46)
se joka ei tiedä Archeria ei tiedä mistään mitään
ai mikä?
Mikk0
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold
:
16,458.00
#128
Feb 18 2011 06:21pm
Quote (Rzi @ 19 Feb 2011 02:21)
ai mikä?
niin...
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#129
Feb 18 2011 06:23pm
Quote (Mikk0 @ Feb 19 2011 01:46am)
se joka ei tiedä Archeria ei tiedä mistään mitään
Tiedän, mutta en ole jaksanut katsoa.
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#130
Feb 18 2011 06:52pm
katoin vihdoinki kaverin kaa Inception. 4/5 tähtee. vittu oli kyl helmee siin leffan puolivälis ku alko oivaltaan enemmän. loppuu kohte kuitenki vähä latistu, ei paska lopetus silti.
karseet lefffakeskustelut jatku viel baarissaki tän tiimoilta
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
11
12
13
14
15
18
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact