d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev1111213141525Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 11 2010 02:32pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 22 2010 12:56pm
lähelle 3kg mötkö tuli ja jarru laulo. ihme pelle ku veti koko aja pohjaan ku sekopää. 4.5kg ei semmosia tehny. sai iha väsytellä vähä
Member
Posts: 2,211
Joined: Oct 4 2009
Gold: 0.00
Aug 22 2010 01:13pm
sain tos yks päivä valkohain mun katiskalla
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Sep 5 2010 07:51am
Ai etta syyshaukea pitas lahtee hakee? :o
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 5 2010 08:04am
Quote (Otho- @ 5 Sep 2010 13:51)
Ai etta syyshaukea pitas lahtee hakee? :o


todellakin
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold: 60,232.93
Sep 5 2010 08:09am
aikamoinen naamakala oot itekki :D
Member
Posts: 24,097
Joined: Apr 15 2007
Gold: 600.00
Sep 8 2010 11:38am
Quote (Otho- @ 5 Sep 2010 16:51)
Ai etta syyshaukea pitas lahtee hakee? :o


jepu jepu 2 viikon päästä pitäs lähtee taas
postaan kohtapuoliin kuvan viiikonlopun saaliista ;)

This post was edited by Lapadin on Sep 8 2010 11:38am
Member
Posts: 24,097
Joined: Apr 15 2007
Gold: 600.00
Sep 8 2010 12:25pm
Quote (Lapadin @ 8 Sep 2010 20:38)
jepu jepu 2 viikon päästä pitäs lähtee taas
postaan kohtapuoliin kuvan viiikonlopun saaliista  ;)


Elikkästä tos ois toi puikula
paino 5.2kg ja joku 85senttii pitkä
Ja paikka oli Kyyvesi


This post was edited by Lapadin on Sep 8 2010 12:28pm
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Sep 8 2010 12:26pm
Olvi!

O muuten hienonakonen kala :O
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 8 2010 12:35pm
Vene vielä uppoaa ko vettä tulee lisää !
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111213141525Next
Add Reply New Topic New Poll