Quote (Pomppeli @ Fri, 21 Aug 2009, 13:21)
hiljaa neitsyt

Veikkaan et reilut 90% tähän topikkiin vastanneista on neitsyitä, topikin tekijä mukaanlukijen.
Siis ihan oikeesti, jos tää topic on tehty "vitsillä" nii vois sanoo et huumorintaju on aika poikkeavaa.
Periaattees tää topic on sama ku kysyisit metrossa kovaan ääneen "panisitteko tota ketä istuu tos mua vastapäätä?".
NN kommentteja et otan tosissaa jsp:n, koska täähä on keskustelu palsta, ja pitäähä täälläki jotain järkeä olla.
Ei näin.
E: niin ja jos topikin tekijä ei oo neitsyt niin ihme kyllä. Aika luolamiehen kaltane ajattelumaailma
This post was edited by Kodekit on Aug 21 2009 04:30am