Tyhmiä ne on XD tässä vieress toi Lemi joka on 100% maaseutu

On siellä tosin hyviäki puolia.. lähin naapuri asuu 10km päässä ja jokane omistaa sen 100 hehtaaria maata.. tilaa larpata ja voi tehä iha mitä vaa iha mihi aikaa tahansa ni naapurit ei sekoo..
En kyl tiiä kaua sellast jaksais XD ja kaik lemin asukit on oikeesti nii tyhmiä et ei huoh.. siis oikeesti

nii ja Lemillä ei muuten ole ko 1kirkko ja 1s-market.. en sit tiiä onko se koodikid sekottanu Lpr ja Lemin XD
täällä lappeenrannassa ei taida olla oikee noita maaseutuja.. vai kuuluuks Nuijamaa lappeenrantaan XD en oo iha varma.. jos kuuluu ni nuijamaa on kans sellane lahnafarmareide paratiisi
