Vaikka mikko onkin poistunut keskuudestamme, olisi mielestäni aihetta noudattaa mikon luomia sääntöjä tähän threadiin
Quote (MikkoU @ 19 Oct 2011 20:36)
Eli vähän uutta variaatiota kehiin edellisestä topicista, ideana on kertoa omasta biisistä (theprinceofsmooth ideoima)
Voi kertoa mitä nyt mieleen tulee, vaikka miksi valiltsi k.o. biisin tai mikä biisissä on hyvää jne.Ps. Muistakaa, että quote sekä youtube tagit ei toimi samassa viestissä.
Lopussa mikko muistuttaa ja ihan aiheesta.
QUOTE ja YOUTUBE ei natsaa yhessä
ite kuuntelen tätä atm:
http://www.youtube.com/watch?v=l_zXKsuN4Cktosi energinen biisi, jossa saattaa olla piilotettuja poliittisia näkemyksiä suomalaisesta puolueesta KOKOOMUS