d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Sulla Soi Atm ? > Kertokaa Plox
Prev1118119120121122191Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 18 2012 12:24pm
Vaikka mikko onkin poistunut keskuudestamme, olisi mielestäni aihetta noudattaa mikon luomia sääntöjä tähän threadiin

Quote (MikkoU @ 19 Oct 2011 20:36)
Eli vähän uutta variaatiota kehiin edellisestä topicista, ideana on kertoa omasta biisistä (theprinceofsmooth ideoima)
Voi kertoa mitä nyt mieleen tulee, vaikka miksi valiltsi k.o. biisin tai mikä biisissä on hyvää jne.



Ps. Muistakaa, että quote sekä youtube tagit ei toimi samassa viestissä.



Lopussa mikko muistuttaa ja ihan aiheesta.
QUOTE ja YOUTUBE ei natsaa yhessä

ite kuuntelen tätä atm:
http://www.youtube.com/watch?v=l_zXKsuN4Ck

tosi energinen biisi, jossa saattaa olla piilotettuja poliittisia näkemyksiä suomalaisesta puolueesta KOKOOMUS

Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 18 2012 08:22pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 19 2012 02:25am
np: Rautavaris - Ennen Vihaa Syntyneet "Demo 2004"!!!!!
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Oct 19 2012 06:32am
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Oct 20 2012 12:26pm


Parkway Driven uusinta uutta <3

Noi sodan-ajan clipit kans ihan törkeen hienoja.. Amaranthen, All That Remainsin ja Parkway Driven levyjulkaisuja odotellessa
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Oct 20 2012 02:16pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Oct 20 2012 02:31pm


nostalgia
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 22 2012 08:07am
Quote (Napi @ 18 Oct 2012 21:24)
Vaikka mikko onkin poistunut keskuudestamme, olisi mielestäni aihetta noudattaa mikon luomia sääntöjä tähän threadiin




Lopussa mikko muistuttaa ja ihan aiheesta.
QUOTE ja YOUTUBE ei natsaa yhessä

ite kuuntelen tätä atm:
http://www.youtube.com/watch?v=l%5FzXKsuN4Ck

tosi energinen biisi, jossa saattaa olla piilotettuja poliittisia näkemyksiä suomalaisesta puolueesta KOKOOMUS


:wub:

http://www.youtube.com/watch?v=vG5La6k6eTI

tiukkaa räbää muuta voi sanoa
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 23 2012 05:28pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 23 2012 08:46pm
http://www.youtube.com/watch?v=hDLhlHQzfsw

Quote (BebebBurns @ Oct 7 2012 01:07pm)
Yks klassisenmusiikin suosikeista tää kyl :hail: Säälittävän vähän tullu kyllä kuunneltua klassista, vaikka tykkään musiikista.


liszt o paras :D
totentanz yksistää jo voittaa kaiken muun

This post was edited by Gastly on Oct 23 2012 08:50pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1118119120121122191Next
Add Reply New Topic New Poll