Quote (Rocko @ 14 Sep 2012 15:02)
@Ankeli
defqoniin ennemmin. paremmat pileet. ens vuonna taas elämä risaseks jussina!
pilebiiseistä yks. dat reverse!
http://www.youtube.com/watch?v=UwR-CXkVXAw
voi olla että siellä riehutaan enemmän ja sitä musiikkia ei pää kestä
Quote (Ankeli @ 13 Sep 2012 15:49)
Tänne pits joskus lähtee...
http://www.youtube.com/watch?v=UWb5Qc-fBvk
jep