Quote (OjjiLol @ 10 Sep 2012 21:05)
tuun taas pelastaaan tätä topiccia, kaiken tän skrillexin ja hardstylen sun muun paskan sekaan pitää postata laadukasta musiikkiakin
http://www.youtube.com/watch?v=eNTWokU7woo
Topicci on Konemusa ihan syystäkin, ei mikään oo yhtään sen "parempaa" ku muukaan.
Samassa veneessä sitä ollaan