Quote (ambid @ 13 Jul 2011 01:40)
Lag etc. Ei castanny, e ny varmaa oikeesti kuole jos hyppäät suorilta dvd 8D
TIETTY JOS LUULET ET OOT HYVÄ NI SMITE/BOW/TRAP/WIND/NECRO VS. IHA MITÄ HALUAT FT5.
mä voin ottaa sun wind + necroo vastaa ft5 huomen

smiteltä ja bowalta tuli jo vahaC neccuu jote jaksa niittekaa enää leikkii 8D ( TOSIN PARI KERTAA OLI LAHELLA !!! ) ja trapperii vastaa ei oikee jaksa lahtee lekkii mtn hippaa vaikka ne on ihania kun on " vaikeasti tavoteltavia " 8DDDDD tosi voisha sita pari kertaa kokeilla ihan aja kuluks..
Whispaillaa
