d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1111112113114115332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 12 2012 04:50pm
Quote (hiivahirvio @ 13 Aug 2012 01:09)
tää oli khova


kasetti on suomalaine. kunnon 80 luvun fiilistä jotai ei ihme kyllä moni kuuntele
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Aug 13 2012 08:39am
vanhempaa WP:tä, mutta kun on free track niin ei voi kun kumartaa. ihana pitch kick.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Aug 13 2012 08:57am
wildyltä myös ilmaskipale. soi defqon1 endshowssa täysillä <3

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Aug 15 2012 02:10pm
taas vähän vanhempaa settiä.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Aug 15 2012 02:39pm
sais luvan julkasta jo nää biisit! jengi meni ihan sekasin @ defqon ku tää tuli. tavamerkki WP synat <3

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 15 2012 02:43pm
Oiskohan fl studion sytrus plugaril ;D

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 15 2012 02:51pm
Quote (Rocko @ 15 Aug 2012 23:39)
sais luvan julkasta jo nää biisit! jengi meni ihan sekasin @ defqon ku tää tuli. tavamerkki WP synat <3

http://www.youtube.com/watch?v=GeaVju-zYoY


tavaramerkki TÖNG TÖNG
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Aug 16 2012 02:38pm
uusin omegatypez ryntäs suoraan mun listan kärkeen. toi biisin pääosan melo vetää jalat alta <3

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 20 2012 09:11am
En jaksa kaivaa onko tätä jo postattu tänne, saatanan kova biisi viime vuodelta.

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 20 2012 09:41am
PARAPIMPARAAAAAA PUM

Go Back To Suomi Topic List
Prev1111112113114115332Next
Add Reply New Topic New Poll