d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~duel Topic~
Prev1111112113114115121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Mar 5 2011 09:37am
Quote (soppamies @ Mar 5 2011 06:36pm)
Menit sitte tota hammerii vastaa dool ? sanotaa nain etta ois ollu ihme jos oisit voittanu ;D


Se häviäs mun shakodinillekki ;)
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Mar 5 2011 09:42am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 5 Mar 2011 17:37)
Se häviäs mun shakodinillekki ;)


No toi IHPK ( *Avec ) on joku fitun polak haxor :DDD sen takii sanoin etta ois ollu ihme jos sen ois saanu hengilta.



8DDDDDDDDDDDDD

KAPA OOT FAME XD

This post was edited by soppamies on Mar 5 2011 09:46am
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Mar 5 2011 09:51am
Quote (soppamies @ 5 Mar 2011 17:36)
Menit sitte tota hammerii vastaa dool ? sanotaa nain etta ois ollu ihme jos oisit voittanu ;D


avs :D uutta suolee, ei menny ko cta + inva + shaibaa

ja joku randomi myy tuol nyt mun korvaakii ::DD "o calf 95lvl ear"
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Mar 5 2011 09:54am
Quote (Kapa @ Mar 5 2011 06:51pm)
avs :D uutta suolee, ei menny ko cta + inva + shaibaa

ja joku randomi myy tuol nyt mun korvaakii ::DD "o calf 95lvl ear"


Ei se Kapa osaa pelaa ilman huijauskoodeja. B)
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Mar 5 2011 09:55am
Quote (Otho- @ 5 Mar 2011 17:54)
Ei se Kapa osaa pelaa ilman huijauskoodeja. B)


mitä vittua sä selität? :D

ihan legististi duelin..
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Mar 5 2011 09:57am
Quote (Kapa @ Mar 5 2011 06:55pm)
mitä vittua sä selität? :D

ihan legististi duelin..


Siinahan se ongelma onkin. B)

Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Mar 5 2011 09:59am
Quote (Otho- @ 5 Mar 2011 17:57)
Siinahan se ongelma onkin. B)


lol... ongelma on siinä et jokaista duelia on vaikea voittaa, varsinki kura paskalla druidilla koodari hdiniä

mut iha sama sitte :D
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Mar 5 2011 10:05am
Quote (Kapa @ Mar 5 2011 05:17pm)
jokke dodges ni kusin sitte tolle IHPK :D

€: nyt sitte vaa uutta suolee

Tuutte näkemään duel pelien kuninkaan, "Interscope" Necromancerin jossain välissä stashi täynnä korvia

eiku?


olin kylä saunasa..

ja unoha äskene pm ko menit keulii -_-

ja tee joku melee duelari.. miul ois baba ja ama melee deuls

molemmat 50-100fg bujetil tehty
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Mar 5 2011 11:40am
Pistäkää mulle pm jos kiinnostaa duel vs hdin/dru/barb, pelaan mieluiten ensimmäistä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2011 02:57am
Quote (Kapa @ Mar 5 2011 03:17pm)
jokke dodges ni kusin sitte tolle IHPK :D

€: nyt sitte vaa uutta suolee

Tuutte näkemään duel pelien kuninkaan, "Interscope" Necromancerin jossain välissä stashi täynnä korvia

eiku?




This post was edited by jsp_robe on Mar 12 2011 03:05am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1111112113114115121Next
Add Reply New Topic New Poll