d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev110111213Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 07:15pm
Quote (KUF @ 19 Jan 2013 16:02)
TÄÄ SU TUPAKKIJUTTUS AMPUU JO NII SAATANASTI YLI...
YMMÄRTÄISI JOS OIS HUUMEISTA KYSE MUT JOSTAI VITU RÖÖKIST...


Pointtini oli: tupakoitsijat, jotka haluatte polttaa, ni polttakaa. Ne teistä jotka haluatte lopettaa ni koittakaa tolla kirjalla.
Miksi toin asian tänne? Lopetin itse tolla kirjalla ja se oli helppoa
Miksi kaikki toi vaahtoaminen? Sitä kessun polttajaa pitää vähän potkia, että se tajuaa sen oman kieltämisen ( eli kun sanon: lue kirja ni se polttamine loppuu. polttaja nousee heti takajaloilleen ja sanoo: vitut, nautin tästä)
Totta vitussa jos ihmisellä on addiktio aineeseen mihin hyvänsä ja koittaa omalla selkärangallaan lopettaa eikä onnistu ni se on selkärangattomuutta ja luonteen heikkoutta
Enkä vieläkään koita jeesustella. Ei miun 178 selkäranka päätöstä ton kessun suhteen johtanu mihikää. Tolla kirjalla johti ja ajattelin, että joku muukin voi olla samassa jamassa ton tupakan kanssa kun itse olin
Tänään on kaksi tuttua imatran suunnalta soittanu ja kiittäny, et kerroin tosta kirjasta. Tosin ikä oli molemmilla yli 50v. Ei se 18,4v mikä on varmaa tän foorumin käyttäjien keski-ikä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 21 2013 02:22am
Internet kurkipotkuja kaikille teille tervakeuhkoille :mad:
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 21 2013 02:34am
Quote (EasyCoolWin @ 21 Jan 2013 11:22)
Internet kurkipotkuja kaikille teille tervakeuhkoille  :mad:


Hankala saada nyt mielikuva tosta. Onko tämä internet kurkipotku versio MMA:sta vai Ju-Jutsusta? Siis se perus "tyyli"

This post was edited by SK7 on Jan 21 2013 02:35am
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 23 2013 03:50am
pakko lähtee spaddulle.
Member
Posts: 91
Joined: Jan 23 2013
Gold: 0.00
Jan 23 2013 04:37am
Mä en polta kun äiti ei anna!
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 23 2013 05:32am
Haluisin ite lopettaa, mut en uskalla ku sit mun posse ei enää hengaa munkaa ku näytän nössölt jos en polta. Ja katu-uskottavuus ois nollassa. :(
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 23 2013 05:32am
Quote (UGsamu @ 23 Jan 2013 13:32)
Haluisin ite lopettaa, mut en uskalla ku sit mun posse ei enää hengaa munkaa ku näytän nössölt jos en polta. Ja katu-uskottavuus ois nollassa. :(


Miten se eroaa nykyisestä?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 23 2013 05:39am
Quote (hartwall @ Jan 23 2013 02:32pm)
Miten se eroaa nykyisestä?


Sen jälkeen näyttäisin yhtä idiootilta, kuten ne ihmiset, jotka silinterihattua ja jotain vitun pitkää naistentakkia.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 23 2013 05:41am
Quote (UGsamu @ 23 Jan 2013 13:39)
Sen jälkeen näyttäisin yhtä idiootilta, kuten ne ihmiset, jotka silinterihattua ja jotain vitun pitkää naistentakkia.


Kellä sä oot silinterin nähnyt...?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 23 2013 05:45am
Quote (hartwall @ Jan 23 2013 02:41pm)
Kellä sä oot silinterin nähnyt...?


Täs on sulle kuva ni varmaa tajuut mua paremmi. :D

Bongasin yks päivä internetis ni vittu et hajosin. :lol: Kyllä sunki täytyy myöntää et aika juntin näköne jätkä :--D

Go Back To Suomi Topic List
Prev110111213Next
Add Reply New Topic New Poll