Quote (KUF @ 19 Jan 2013 16:02)
TÄÄ SU TUPAKKIJUTTUS AMPUU JO NII SAATANASTI YLI...
YMMÄRTÄISI JOS OIS HUUMEISTA KYSE MUT JOSTAI VITU RÖÖKIST...
Pointtini oli: tupakoitsijat, jotka haluatte polttaa, ni polttakaa. Ne teistä jotka haluatte lopettaa ni koittakaa tolla kirjalla.
Miksi toin asian tänne? Lopetin itse tolla kirjalla ja se oli helppoa
Miksi kaikki toi vaahtoaminen? Sitä kessun polttajaa pitää vähän potkia, että se tajuaa sen oman kieltämisen ( eli kun sanon: lue kirja ni se polttamine loppuu. polttaja nousee heti takajaloilleen ja sanoo: vitut, nautin tästä)
Totta vitussa jos ihmisellä on addiktio aineeseen mihin hyvänsä ja koittaa omalla selkärangallaan lopettaa eikä onnistu ni se on selkärangattomuutta ja luonteen heikkoutta
Enkä vieläkään koita jeesustella. Ei miun 178 selkäranka päätöstä ton kessun suhteen johtanu mihikää. Tolla kirjalla johti ja ajattelin, että joku muukin voi olla samassa jamassa ton tupakan kanssa kun itse olin
Tänään on kaksi tuttua imatran suunnalta soittanu ja kiittäny, et kerroin tosta kirjasta. Tosin ikä oli molemmilla yli 50v. Ei se 18,4v mikä on varmaa tän foorumin käyttäjien keski-ikä