d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Hardcore
Prev110111213Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 13 2012 12:30am
doddih lvl 60 hc ^^

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 13 2012 12:44am
Quote (PMS @ Sep 13 2012 08:30am)
doddih lvl 60 hc ^^


cg
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 13 2012 02:06am
Quote (PMS @ Sep 13 2012 09:30am)
doddih lvl 60 hc ^^


gz =)
meikän munkki depas 58 lvl ... :D
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 13 2012 08:32am
Rip rap ja plox XDDDD lvl 29 Monk vaa tosi :P act 3 normilla, tankkasin ainekii niille keijoille hitto sen vikan bossin 8D se oli iskuuu vaille valmis ja kuoli xD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 13 2012 09:09am
Quote (soppamies @ 13 Sep 2012 17:32)
Rip rap ja plox XDDDD lvl 29 Monk vaa tosi :P act 3 normilla, tankkasin ainekii niille keijoille hitto sen vikan bossin 8D se oli iskuuu vaille valmis ja kuoli xD


olisit odottanu et herään xD

Quote (hiivahirvio @ 13 Sep 2012 11:06)
gz =)
meikän munkki depas 58 lvl ... :D


lisäile mut jos tarviit hjelp :)

BEHE#2622
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 13 2012 01:40pm
tapoin lvl 60 :D paragorn lvl 11 towniin :D mitäs afkas
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 13 2012 01:54pm
Quote (PMS @ 13 Sep 2012 21:40)
tapoin lvl 60 :D paragorn lvl 11 towniin :D mitäs afkas


"Tapoit"
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Sep 13 2012 02:28pm
WD op + nerf'd content.

Ostin huvikseni ah:sta 550k:lla jotka oli jäänyt gearien myynnin jälkeen mun 60 wd:lle gearit. http://eu.battle.net/d3/en/profile/greever-2449/hero/11064355

Inf a1 ekasta kustista etiäpäin oon progressannu ilman resettejä / skippejä. Atm just Belialilla, saa nähä miten käy :D Jos saan sen alas jatkan ainaki Ghomille asti enne lisägearin ostamista.
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Sep 13 2012 02:44pm


Ez'd :D huomenna lisää budjettiwd:n seikkailuja
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 13 2012 05:44pm
Quote (Sape @ 13 Sep 2012 22:54)
"Tapoit"


no sanotaan että tapatin ku luresin parit zombit towniin :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev110111213Next
Add Reply New Topic New Poll