d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mä Häpeen Olla Suomalainen > Ihan Totta.
Prev11011121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 19 2012 06:41pm
Quote (soppamies @ Aug 20 2012 03:41am)
runk runk...

encorreee vaa 8DD

ei välitä..

kunno hommppeli vaik kysyytää...


no kato tota meitsin accon nimeä ja mieti että kuka voisin olla vaikka diabolossa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 19 2012 06:42pm
Quote (Gastly @ 20 Aug 2012 03:41)
no kato tota meitsin accon nimeä ja mieti että kuka voisin olla vaikka diabolossa


Gastly?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 19 2012 06:43pm
Quote (PMS @ Aug 20 2012 03:42am)
Gastly?


elä vittu behestä heräs sherlokki!
kalju suorastaa säteilee kosmista salapoliisietsivän taitoa

This post was edited by hiivahirvio on Aug 19 2012 06:44pm
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:43pm
Quote (Gastly @ 20 Aug 2012 03:41)
no kato tota meitsin accon nimeä ja mieti että kuka voisin olla vaikka diabolossa


meikätiiä ku yhe " gastly " bolost ja fittu se et ooo sie 8DD

vai ootko... ?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:44pm
Quote (hiivahirvio @ 20 Aug 2012 03:43)
elä vittu behestä heräs sherlokki!


meee sie multi fittuu oikeest jooko 8D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 19 2012 06:44pm
Quote (soppamies @ Aug 20 2012 03:43am)
meikätiiä ku yhe " gastly " bolost ja fittu se et ooo sie 8DD

vai ootko... ?


no minkä tähe en olis
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2012 06:45pm
Quote (Gastly @ 20 Aug 2012 03:44)
no minkä tähe en olis


öge
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 19 2012 06:45pm
Mitä vittuu mä teen tääl ku pits olla nukkumas, huome kasist neljä kouluu taas... vittu ku ei vaan opi saatana.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 19 2012 06:45pm
Quote (soppamies @ Aug 20 2012 03:44am)
meee sie multi fittuu oikeest jooko 8D


imac

Quote (Ankeli @ Aug 20 2012 03:45am)
Mitä vittuu mä teen tääl ku pits olla nukkumas, huome kasist neljä kouluu taas... vittu ku ei vaan opi saatana.


heh kohtalotoveri... koulu kutsuu huomiseks, menin 10:ltä nukkuu ja heräsin yö yheltä :D

This post was edited by hiivahirvio on Aug 19 2012 06:46pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 19 2012 06:46pm
Quote (Ankeli @ Aug 20 2012 03:45am)
Mitä vittuu mä teen tääl ku pits olla nukkumas, huome kasist neljä kouluu taas... vittu ku ei vaan opi saatana.


jäbä huitelee netissä iha ihme aikoihi
e: mistä lähtie oot ees käyny koulua, kelasin et vaa rottailet

Quote (hiivahirvio @ Aug 20 2012 03:45am)
heh kohtalotoveri... koulu kutsuu huomiseks, menin 10:ltä nukkuu ja heräsin yö yheltä :D


ite sentäs heräsin säädyllisee aikaa elikkä kello kymmene illalla

This post was edited by Gastly on Aug 19 2012 06:49pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev11011121314Next
Add Reply New Topic New Poll