Quote (Ankeli @ Aug 20 2012 03:45am)
Mitä vittuu mä teen tääl ku pits olla nukkumas, huome kasist neljä kouluu taas... vittu ku ei vaan opi saatana.
jäbä huitelee netissä iha ihme aikoihi
e: mistä lähtie oot ees käyny koulua, kelasin et vaa rottailet
Quote (hiivahirvio @ Aug 20 2012 03:45am)
heh kohtalotoveri... koulu kutsuu huomiseks, menin 10:ltä nukkuu ja heräsin yö yheltä

ite sentäs heräsin säädyllisee aikaa elikkä kello kymmene illalla
This post was edited by Gastly on Aug 19 2012 06:49pm