d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1101112131441Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 3 2012 05:34am
Onks tos mitää melee-aseita millä noita zombeja voi tappaa?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 3 2012 06:09am
Quote (Rupsu @ 3 Aug 2012 14:34)
Onks tos mitää melee-aseita millä noita zombeja voi tappaa?


Kirves.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 3 2012 06:14am
Quote (Saimoz @ 3 Aug 2012 15:09)
Kirves.


Tekeeks sillä mitää?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 3 2012 06:15am
Quote (Rupsu @ 3 Aug 2012 15:14)
Tekeeks sillä mitää?


Se on zombeja vastaa kyl tosi hyvä ase, ei pidä ääntä ja tappaa yhdestä.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 3 2012 07:41am
Quote (Rupsu @ 3 Aug 2012 14:14)
Tekeeks sillä mitää?


Jos ei muuta ole niin ihan kätevä, zombit tiputtaa yhdellä lyönnillä, pelaajat kahdella olettaen että pääset tarpeeksi lähelle.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 3 2012 03:03pm
Quote (BloodStream @ 3 Aug 2012 16:41)
Jos ei muuta ole niin ihan kätevä, zombit tiputtaa yhdellä lyönnillä, pelaajat kahdella olettaen että pääset tarpeeksi lähelle.


Jooh. Mut tapettiin äsken kirveellä. En löyä mistää asetta :C
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 3 2012 03:15pm
Quote (Rupsu @ 4 Aug 2012 00:03)
Jooh. Mut tapettiin äsken kirveellä. En löyä mistää asetta :C


Perus asuinhuoneistoista löytää nopeesti pelin alkuu enfieldin, makarovin tai haulikon. Jos sattuu spawnaamaan lounaaseen kannattaa käydä katsomassa nopeesti läpi Balotan itäpuolella oleva armeijamesta.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 4 2012 07:57am
Quote (Rupsu @ 4 Aug 2012 00:03)
Jooh. Mut tapettiin äsken kirveellä. En löyä mistää asetta :C


haravoi balotan kiitorata, cherno ja elektro. takaan, että vartissa löydät makaroonipislan / enfieldin / haulikon + ruokaa / juomaa / yleishyödylliset työkalut.

vois tänään haravoida taas lisää heli crash sitejä.



ps: hiivahirviö taitaa olla köyhä.

This post was edited by Rocko on Aug 4 2012 07:58am
Member
Posts: 5,562
Joined: Jul 31 2012
Gold: 10.00
Aug 4 2012 08:56am
vois hankkii tää peli jossai vaihees
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 4 2012 10:14am
Quote (D4rk999 @ 4 Aug 2012 17:56)
vois hankkii tää peli jossai vaihees


multireport lähetetty.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1101112131441Next
Add Reply New Topic New Poll