Quote (Zoni @ 13 Sep 2012 21:15)
mulla yhteensä 51h
kävi kyl hieman nopsaa tylsäks ku yksin vääns ja ku juonen jälkeen ei ollu oikeen järkevää pelaamista

questit aika tylsiä, toivottavasti tuohon tl2 tulee vähä mielekiintosempia. tosin ei tarvi kun netissä mätkii niin juonel niin merkitystä

iha kelpo peli tuo tl1 kans 21 lvl alchemisti nyt
