d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev1101112131421Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 1 2012 07:49am
Quote (Rzi @ 1 Sep 2012 16:42)
AHHAAHAH


anna ärtsi hali :hug:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 5 2012 03:14pm
2 viikkoa enään!!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 5 2012 04:42pm
Quote (Affii @ 6 Sep 2012 00:14)
2 viikkoa enään!!



Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 6 2012 08:24am
Quote (Rzi @ 6 Sep 2012 01:42)
http://gifwall.net/gif/gw-128112507763.gif


Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 12 2012 02:45pm
Quote (Zoni @ 6 Sep 2012 17:24)
http://img846.imageshack.us/img846/7678/meenytvittuuniso.jpg


justii tuli ennakkotilattua :P

8 päivää enää!
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 13 2012 08:47am
Quote (Affii @ 12 Sep 2012 23:45)
justii tuli ennakkotilattua :P

8 päivää enää!


nonni! itellä olli ennakkotilattuna sen about 3kk :rolleyes:

jep! ei enää kauaa! :drool:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 13 2012 09:15am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 13 2012 10:30am
Quote (Zoni @ 13 Sep 2012 17:47)
nonni! itellä olli ennakkotilattuna sen about 3kk  :rolleyes:

jep! ei enää kauaa!  :drool:


jeah mätänny täs nyt jtn 5h putkee tl1:sta :D
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 13 2012 12:15pm
Quote (Affii @ 13 Sep 2012 19:30)
jeah mätänny täs nyt jtn 5h putkee tl1:sta :D


mulla yhteensä 51h

kävi kyl hieman nopsaa tylsäks ku yksin vääns ja ku juonen jälkeen ei ollu oikeen järkevää pelaamista :(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 13 2012 01:48pm
Quote (Zoni @ 13 Sep 2012 21:15)
mulla yhteensä 51h

kävi kyl hieman nopsaa tylsäks ku yksin vääns ja ku juonen jälkeen ei ollu oikeen järkevää pelaamista :(


questit aika tylsiä, toivottavasti tuohon tl2 tulee vähä mielekiintosempia. tosin ei tarvi kun netissä mätkii niin juonel niin merkitystä :P

iha kelpo peli tuo tl1 kans 21 lvl alchemisti nyt :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1101112131421Next
Add Reply New Topic New Poll