d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1101112131429Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Feb 1 2012 02:27pm
Quote (Wondrous @ Feb 1 2012 09:16pm)
Alotin nyt vihdoin salilla käymisen.
Huomas kyl etten oo puolee vuotee tehny muuta ku dokannu ja laiskotellu.
Cooperis hurjat 2,3km :D

Tavote 3k, saa nähä kauan menee, minimissää 5 kertaa viikossa aijon käydä tuolla.

Ja muutenki paikat heti rikki ku vähä nosteli :P


no et aatellu lenkillä käydä että coopperis paranee tulos? :D
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 1 2012 02:29pm
Quote (LordChasus @ 1 Feb 2012 17:53)
Toivottavasti ette täällä kuluta aikaanne runkkupenkiin

Punnertakaa ja tehkää leukoja mielummin


jos voimaa haluu kasvattaa nii kyl se penkillä saa nopeemmin kun punnertamal...?

siihen en sit ota kantaa et onko penkki paras kun asiasta en hirveesti tiiä, mut ite teen semi sekasin penkki+dipit+punnerrukset+leuat, aika tasasesti kaikkia sarjojen määris mitattuna (toistot sit aika eri)
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2012 02:31pm
Quote (Affii @ 1 Feb 2012 22:27)
no et aatellu lenkillä käydä että coopperis paranee tulos? :D


Kyllä ajattelin, perus hölkkää 20-30min.
Kuinka niin, enhän mä nyt mikää downi ole et odotan cooper tuloksen paranevan iteksee.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Feb 1 2012 02:35pm
Quote (Wondrous @ Feb 1 2012 10:31pm)
Kyllä ajattelin, perus hölkkää 20-30min.
Kuinka niin, enhän mä nyt mikää downi ole et odotan cooper tuloksen paranevan iteksee.


aattelin että käyt vaa riekkuu painoissa ku kirjotit sen noin :D
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 1 2012 03:15pm
Quote (Wondrous @ 1 Feb 2012 21:31)
Kyllä ajattelin, perus hölkkää 20-30min.
Kuinka niin, enhän mä nyt mikää downi ole et odotan cooper tuloksen paranevan iteksee.


Vittu.
Member
Posts: 3,114
Joined: Jan 13 2009
Gold: 2,565.61
Feb 1 2012 06:47pm
Quote (ambid @ Jan 25 2012 08:04pm)
Eipä toi nyt mikään ihmeellinen tulos ole. Ei tosiaan haeta mitään puhtaita rinta lattiaan punnerruksia. Tais olla, että kun kädet käy yli 90 asteen kulmassa niin hyväksytään. Kyllähän tollasia 60 toistoa minuuttiin hosuu.


ittellä oli intis sillee et kaverin nyrkki maas ja rinta koskettaa siihe, parhaat veti joku 70-80 punnerrusta. 40 punnerruksella saa kiitettävän ja vattois tais olla 44-46 muita en muista
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Feb 2 2012 12:41am
nonii täl viikol päästy puntille. lättään tähä ny meikän uuden ruokavalion ja kertokaa mitä ootte mieltä. huom. teidän mielipiteet ei tule vaikuttamaan kuitenkaan.

klo 7/8 aamupala:
2kananmunan valkuaista
30g kaura&ruis nalle ryynejä josta puuro

klo10 lounas1:
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo12 lounas2:
200g tonnikala
200g herne-maissi-paprika

klo15 lounas3: <-- 3 päivää tätä esim ma,ti,ke ja torstaina (tänään) on rehujen tilalla 75g täysjyväriisiä --> estetään ns. ketoosiin meneminen. --> jatkuu taas 3pvä rehuilla ja neljäs riisillä.. tajuutte varmaa.
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo18:30 puntin jälkeen
1 banaani
whey80 1dl+4dl vettä (annostuksen mukaan)

klo19:30 illallinen :3
200g ehrmann maitorahka + mehukeittoo makua muuttamaan

klo21:30
200g rasvaton raejuusto (kumia <3)

mitäs ootte mieltä ?
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Feb 2 2012 01:49am
Quote (Artus @ 1 Feb 2012 22:29)
jos voimaa haluu kasvattaa nii kyl se penkillä saa nopeemmin kun punnertamal...?


Ite teen mieluiten käsipainoil koska eristää lihasta paremmin imo

mut tommone sekasin tekeminen on just parasta
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 2 2012 02:33am
Quote (Wondrous @ Feb 1 2012 10:31pm)
Kyllä ajattelin, perus hölkkää 20-30min.
Kuinka niin, enhän mä nyt mikää downi ole et odotan cooper tuloksen paranevan iteksee.


Liian lyhyitä lenkkejä. +45min lenkkejä vetämään.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 2 2012 03:09am
Quote (Pomppeli @ 2 Feb 2012 11:33)
Liian lyhyitä lenkkejä. +45min lenkkejä vetämään.

Ei tarvi

Jos tavote on puhtaasti 3k cooperis eikä mitään muuta, nii 30min lenkit riittää kestävyyskunnon pohjaks.

Go Back To Suomi Topic List
Prev1101112131429Next
Add Reply New Topic New Poll