Quote (pavee @ 25 Sep 2011 19:32)
mites täs ny menikää se systeemi et tienaa hitosti niit 1-2 fg summia ? piti expata 5 levuu ja kaikki itemit myyntii ja sit jotkut welchaa niitä wtf mite se meni haluuko joku muistuttaa tai kaivaa sen topicin ?
e: topic kaivettu

sivulla 69
hcssa meni ennen joka item vs 1 fg
rikkaat snobit heitti niitä kaivoon jotta sai hp + manaa takasin nopeesti, ja ne osti aina marketilta niitä
peli hidastunu eikä snobeja ole, jolloin kamaa ei mee.