d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Black / Doom / Death Metal -topic > Suomi-forum Version.
Prev1101112131425Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 21 2011 07:35am
Quote (Brutus1 @ 21 Jan 2011 08:28)
kaikilla on erilainen maku  paha siinä on rueta aukomaan päätä tyylin ``rolf lol mitä paskaa kuuntelette``  makuasia on aina makuasia  toiset tykkään tyttäristä toiset tyttären äideistä


JOTKU TYKKÄÄ MOLEMMIST
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 21 2011 08:18am
Tottahan se on, että kaikilla on oma musiikillinen mieltymys.

Mutta kyllähän se kummastuttaa jos joku hehkuttaa Antti Tuiskua, Justin Biereriä, My Chemical Romancea ja vaikka Maroon 5ea hienona musiikkina ja sanoo, "toiset tykkää äidistä ja toiset tyttäristä". Jotkut tykkää myös lapsista ja eläimistä.

Suurinosa täältä varmaan vihaa kyllä isoa osaa musiikkia mitä kuuntelen, ettäjooh.

:)

This post was edited by BebebBurns on Jan 21 2011 08:46am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 21 2011 08:49am


Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 21 2011 08:54am
Quote (BebebBurns @ 21 Jan 2011 16:18)
Tottahan se on, että kaikilla on oma musiikillinen mieltymys.

Mutta kyllähän se kummastuttaa jos joku hehkuttaa Antti Tuiskua, Justin Biereriä, My Chemical Romancea ja vaikka Maroon 5ea hienona musiikkina ja sanoo, "toiset tykkää äidistä ja toiset tyttäristä". Jotkut tykkää myös lapsista ja eläimistä.

Suurinosa täältä varmaan vihaa kyllä isoa osaa musiikkia mitä kuuntelen, ettäjooh.

:)


samaa voisin sanoa tämän langan musiikista. ymmärtää sen jos mainitsemias artisteja joku alle 15v tyttö hehkuttaa mutta en muita ymmärtäs.
enkä ymmärrä miten kukaan voi hehkuttaa tämän langan biisejä. on tuolla tietysti sellasia normaalejaki biisejä mutta sit on noita rääkymisiä ja paukutteluja jota ei voi ymmärtää.
tulee hyvin häiriintynyt olo niitä kuunnellessa.

This post was edited by Rzi on Jan 21 2011 08:54am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 21 2011 09:00am
Quote (Rzi @ 21 Jan 2011 16:54)
samaa voisin sanoa tämän langan musiikista. ymmärtää sen jos mainitsemias artisteja joku alle 15v tyttö hehkuttaa mutta en muita ymmärtäs.
enkä ymmärrä miten kukaan voi hehkuttaa tämän langan biisejä. on tuolla tietysti sellasia normaalejaki biisejä mutta sit on noita rääkymisiä ja paukutteluja jota ei voi ymmärtää.
tulee hyvin häiriintynyt olo niitä kuunnellessa.


MITÄ HELVETTIÄ SU SIT NIIT TARTTEE KUUNNEL?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 21 2011 09:01am
Quote (KUF @ 21 Jan 2011 17:00)
MITÄ HELVETTIÄ SU SIT NIIT TARTTEE KUUNNEL?


kaikkee kannattaa kokeilla
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 21 2011 09:05am
Quote (Rzi @ 21 Jan 2011 17:01)
kaikkee kannattaa kokeilla


TOTTA SE O TOIKIN :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 21 2011 09:06am
QUOTE=Rzi,Jan 21 2011 04:54pm]samaa voisin sanoa tämän langan musiikista. ymmärtää sen jos mainitsemias artisteja joku alle 15v tyttö hehkuttaa mutta en muita ymmärtäs.
enkä ymmärrä miten kukaan voi hehkuttaa tämän langan biisejä. on tuolla tietysti sellasia normaalejaki biisejä mutta sit on noita rääkymisiä ja paukutteluja jota ei voi ymmärtää.
tulee hyvin häiriintynyt olo niitä kuunnellessa.
[/QUOTE]

Olisikin kiva maailma, mikäli alle 15v tytöt kuuntelisivat hyvällä tavalla häiriintynyttä musiikkia. En tiedä miten määrittelet 'normaalit' kappaleet, mutta luultavasti ne juuri turruttavat ja masentavat. Häiriintyneisyys on hieno asia, jota absorbaamalla itse ainakin saan positiivista energiaa. On harmittavan vähän aidosti häiriintynyttä musiikkia.

Itse taas en ymmärrä miten yli 13 vuotiaat jaksavat seurata jääkiekkoa saatikka innostua siitä, mutta meillä tuntuukin olevan näkemyseroja.

:)

QUOTE=Rzi,Jan 21 2011 05:01pm]kaikkee kannattaa kokeilla[/QUOTE]

Näinhän se on kutakuinkin on.



This post was edited by BebebBurns on Jan 21 2011 09:07am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 21 2011 09:17am
Lyhyt

Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Jan 21 2011 10:28am
Quote (Brutus1 @ Jan 21 2011 09:28am)
kaikilla on erilainen maku paha siinä on rueta aukomaan päätä tyylin ``rolf lol mitä paskaa kuuntelette`` makuasia on aina makuasia toiset tykkään tyttäristä toiset tyttären äideistä


KATO JOILLEKKI SE ON IHAN ÄÄRIMMÄISEN VAIKEETA SISÄISTÄÄ TÄÄ KYSEINEN ASIA =D ÄLÄ KYSY MIKS, MUT JOTKU EI VAAN TAJUA.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1101112131425Next
Add Reply New Topic New Poll