127 hours 5/10
Adhd-menoa, mutta viihdyin kyllä tätä katsellessa. Perusvarmaa tavaraa.
When the Raven Flies 5½/10
Yojimbo-tyylinen viikinki-action, ihan hyvähän tämä oli, mutta jokseenkin yllätyksetöntä tavaraa.
I Vitelloni 5+/10
En ymmärrä hehkutusta. Toisaalta liian lyhyt, toisaalta liian pitkä. Vähän suppea kuva jäi vetelehtijöistä. Muutama oikein onnistunut ja mielenkiintoinen kohtaus, pari hyvää otosta. Aikalailla siinä olikin sitten. Ei koskettanut erityisesti.
This post was edited by BebebBurns on Feb 13 2011 07:00pm