d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev1101112131418Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Feb 6 2011 12:20pm
Kertokaa joku hyvä psykologinen trilleri ? :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 6 2011 12:25pm
tuli katottua faster. yllättävän hyvä ku en odottanu paljoa. 6.8/10
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 6 2011 12:25pm
Quote (Wondrous @ Feb 6 2011 08:20pm)
Kertokaa joku hyvä psykologinen trilleri ? :)


Spoorloos
In a Glass Cage
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 6 2011 01:59pm
Machete tuli katottua äske, tykkäsin.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 7 2011 05:40pm
King's Speech 5+/10
Melkein hyvä. Paikoitelle erittäin komeasti kuvattu, mutta paikoitellen taas väkinäisen 'uplifting'-menoa

Somwhere 7/10
'Hidasta' draamaa, juuri tälläisestä tykkään. Oikein hyvä. Loppu oli hieman meh, mutta menköön :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 7 2011 05:48pm
3 EKAA TUOTANTOKAUTTA REN & STIMPYJÄ <3
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Feb 8 2011 01:48am
Mythbusters ... no, kaikki tietää varmaan mistä puhutaan ...

http://www.geekmom.com/2011/02/kari-byron-mythbuster-mom-a-valentines-day-threesome/

kari-byron-mythbuster-mom-a-valentines-day-threesome

kari-byron-threesome


Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Feb 8 2011 06:05am
katoin shroomsin, oli aika huono :lol:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 13 2011 06:59pm
127 hours 5/10
Adhd-menoa, mutta viihdyin kyllä tätä katsellessa. Perusvarmaa tavaraa.

When the Raven Flies 5½/10
Yojimbo-tyylinen viikinki-action, ihan hyvähän tämä oli, mutta jokseenkin yllätyksetöntä tavaraa.

I Vitelloni 5+/10
En ymmärrä hehkutusta. Toisaalta liian lyhyt, toisaalta liian pitkä. Vähän suppea kuva jäi vetelehtijöistä. Muutama oikein onnistunut ja mielenkiintoinen kohtaus, pari hyvää otosta. Aikalailla siinä olikin sitten. Ei koskettanut erityisesti.

This post was edited by BebebBurns on Feb 13 2011 07:00pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 13 2011 07:01pm
Two and a halfmen s07, imo jo aik väsynyttä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1101112131418Next
Closed New Topic New Poll