☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Usa Vs Finland
Prev
1
10
11
12
13
14
16
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1664
Replies: 155
Track Topic
Matroskin
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
48.15
#111
May 12 2010 07:17am
Quote (CeePee @ 12 May 2010 16:16)
No jos tää alkaa egoilemaan että on oma elämä jne jne ja silti viettää selvästi kauan aikaa netissä..
rölli
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#112
May 12 2010 07:20am
Quote (Matroskin @ 12 May 2010 16:17)
rölli
Kuinka moni suomi-subilla ei sitten mukamas koskaan trollaa?
Mutu
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold
:
10.56
#113
May 12 2010 07:20am
Quote (CeePee @ 12 May 2010 15:20)
Kuinka moni suomi-subilla ei sitten mukamas koskaan trollaa?
en minä
DEMISEWARRIOR
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold
:
60,232.93
#114
May 12 2010 07:20am
Quote (CeePee @ May 12 2010 01:20pm)
Kuinka moni suomi-subilla ei sitten mukamas koskaan trollaa?
en minä
Give
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold
:
12,070.51
#115
May 12 2010 07:21am
Kaljaa koneeseen ja katsomaan.
Ei kyl kiinnosta teitsin mielipide, äpärälapsi kun olet.
Wondrous
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold
:
0.00
#116
May 12 2010 07:21am
imo we are gonna get 6-1'd again.
DEMISEWARRIOR
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold
:
60,232.93
#117
May 12 2010 07:22am
Quote (Kodekit @ May 12 2010 01:21pm)
imo we are gonna get 6-1'd again.
Suomi 6 - 1 Usa
Konkari
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold
:
494.56
#118
May 12 2010 07:23am
Quote (Matroskin @ May 12 2010 01:17pm)
rölli
Pomppeli
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold
:
89.48
Warn: 10%
#119
May 12 2010 07:25am
Quote (CeePee @ May 12 2010 04:20pm)
Kuinka moni suomi-subilla ei sitten mukamas koskaan trollaa?
ei kukaan paitsi mikkoU
Give
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold
:
12,070.51
#120
May 12 2010 07:26am
Quote (Pomppeli @ 12 May 2010 16:25)
ei kukaan paitsi mikkoU
Tai sit kaikki muut ko Mikko.
En ymmärrä miks toi kakara sanoo olevansa puol tuntia jsp, jokakerta ku itte tuun/oon nii toikin on.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
10
11
12
13
14
16
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact