d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Usa Vs Finland
Prev1101112131416Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 12 2010 07:17am
Quote (CeePee @ 12 May 2010 16:16)
No jos tää alkaa egoilemaan että on oma elämä jne jne ja silti viettää selvästi kauan aikaa netissä..


rölli
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 12 2010 07:20am
Quote (Matroskin @ 12 May 2010 16:17)
rölli


Kuinka moni suomi-subilla ei sitten mukamas koskaan trollaa? :D
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
May 12 2010 07:20am
Quote (CeePee @ 12 May 2010 15:20)
Kuinka moni suomi-subilla ei sitten mukamas koskaan trollaa? :D


en minä
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold: 60,232.93
May 12 2010 07:20am
Quote (CeePee @ May 12 2010 01:20pm)
Kuinka moni suomi-subilla ei sitten mukamas koskaan trollaa? :D


en minä
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
May 12 2010 07:21am
Kaljaa koneeseen ja katsomaan.

Ei kyl kiinnosta teitsin mielipide, äpärälapsi kun olet.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 12 2010 07:21am
imo we are gonna get 6-1'd again.
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold: 60,232.93
May 12 2010 07:22am
Quote (Kodekit @ May 12 2010 01:21pm)
imo we are gonna get 6-1'd again.


Suomi 6 - 1 Usa
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
May 12 2010 07:23am
Quote (Matroskin @ May 12 2010 01:17pm)
rölli


Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 12 2010 07:25am
Quote (CeePee @ May 12 2010 04:20pm)
Kuinka moni suomi-subilla ei sitten mukamas koskaan trollaa? :D


ei kukaan paitsi mikkoU
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
May 12 2010 07:26am
Quote (Pomppeli @ 12 May 2010 16:25)
ei kukaan paitsi mikkoU


Tai sit kaikki muut ko Mikko.

En ymmärrä miks toi kakara sanoo olevansa puol tuntia jsp, jokakerta ku itte tuun/oon nii toikin on.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1101112131416Next
Add Reply New Topic New Poll