Quote (Kodekit @ 15 Mar 2010 22:19)
Kuhan kysyin, ku ihmettelen vaan et miks se nuuska pitää mainita "kokoajan"..
topic per nuuska, it's all about nuuska. ;D
e: mistä päästäänkin muumeihin! nuuska muikkunen on muumeissa, nuuska, eli joo katoin pienempänä muumeja. entäs te?
This post was edited by Joonas on Mar 15 2010 02:32pm