d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev1101112131469Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 14 2010 01:37pm
Quote (jsp_robe @ Mar 14 2010 09:36pm)
Onko pierulla ikäraja?


nuorempi se on kuin sinä itse.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 15 2010 02:05am
Ettanit vasemmassa ylähuulessa @ koulu
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 15 2010 10:01am
Quote (kerpele @ 14 Mar 2010 20:56)
Mikä sun ikäs on?


5 v. emauksen mukaan
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 15 2010 12:47pm
Jeah, sauna kutsuu + biitit ylähuuleen :)
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Mar 15 2010 12:53pm
Quote (Allu3 @ 15 Mar 2010 20:47)
Jeah, sauna kutsuu + biitit ylähuuleen :)


trollaatko
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Mar 15 2010 12:58pm
rödan ystäviä? :wub:
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 15 2010 01:30pm
Quote (Kodekit @ Mar 15 2010 09:53pm)
trollaatko


wut?
en?
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Mar 15 2010 02:19pm
Quote (Allu3 @ 15 Mar 2010 21:30)
wut?
en?


Kuhan kysyin, ku ihmettelen vaan et miks se nuuska pitää mainita "kokoajan"..
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Mar 15 2010 02:31pm
Quote (Kodekit @ 15 Mar 2010 22:19)
Kuhan kysyin, ku ihmettelen vaan et miks se nuuska pitää mainita "kokoajan"..


topic per nuuska, it's all about nuuska. ;D

e: mistä päästäänkin muumeihin! nuuska muikkunen on muumeissa, nuuska, eli joo katoin pienempänä muumeja. entäs te? :D

This post was edited by Joonas on Mar 15 2010 02:32pm
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 15 2010 02:45pm
Quote (Kodekit @ Mar 15 2010 11:19pm)
Kuhan kysyin, ku ihmettelen vaan et miks se nuuska pitää mainita "kokoajan"..


no, tää on nuuska topic

+ +1's etc
Go Back To Suomi Topic List
Prev1101112131469Next
Add Reply New Topic New Poll