☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Hauskat Kuvat -thread
Prev
1
10
11
12
13
14
501
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 116198
Replies: 5006
Track Topic
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#111
Aug 16 2009 04:13am
Quote (Melodica @ Sun, 16 Aug 2009, 10:54)
http://img156.imageshack.us/img156/2171/08062009.jpg
suomi liikennemerkkien luvattu maa
eii oo varmaankaa kukaa siirtäny tota ^^
JJYRQI
Member
Posts: 228
Joined: May 6 2009
Gold
:
0.00
#112
Aug 16 2009 05:19am
http://boogaloo.irc-galleria.net/h/images00/01/40/83/65/109569566.jpg?h=3ecb7c73c276fc813b8c2bf6db71d8f6141b438f&t=1250991433
This post was edited by JJYRQI on Aug 16 2009 05:19am
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#113
Aug 16 2009 06:24am
Quote (Melodica @ Sun, 16 Aug 2009, 11:18)
oltiin turus käymäs niin siel oli tommoinen oli silleen oookei...
Ja ofc olit puikoissa ja auto penkassa ?
Melodica
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
785.11
#114
Aug 16 2009 10:47am
Quote (soppamies @ Sun, 16 Aug 2009, 12:24)
Ja ofc olit puikoissa ja auto penkassa ?
ei ihan mut melkeen en mä ite tykkää ajaa
oon kyydis
epicfailinki
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold
:
235.00
#115
Aug 16 2009 10:48am
Quote (Melodica @ Sun, Aug 16 2009, 05:47pm)
ei ihan mut melkeen en mä ite tykkää ajaa
oon kyydis
jos et tykkää ajaa nii miks sul o auto?
käytä bussia!
This post was edited by epicfailinki on Aug 16 2009 10:48am
Melodica
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
785.11
#116
Aug 16 2009 11:10am
Quote (epicfailinki @ Sun, 16 Aug 2009, 16:48)
jos et tykkää ajaa nii miks sul o auto?
käytä bussia!
noh niin en tiiä..
toi on kyl ihan hyvä ratkaisu
Blackbox
Member
Posts: 3,791
Joined: Aug 18 2008
Gold
:
0.79
#117
Aug 16 2009 11:11am
Melodica
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
785.11
#118
Aug 16 2009 11:12am
Quote (Blackbox @ Sun, 16 Aug 2009, 17:11)
http://img194.imageshack.us/img194/6028/logjackson.gif
no huh huh
hyii raaakaa
Tyrafel
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold
:
18.37
#119
Aug 16 2009 11:25am
Mulla n'kyy mxon kuvat kun vetää sen " kuvan " osotepalkkiin.
Melodica
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
785.11
#120
Aug 16 2009 11:27am
Quote (Tyrafel @ Sun, 16 Aug 2009, 17:25)
Mulla n'kyy mxon kuvat kun vetää sen " kuvan " osotepalkkiin.
excalii puhu nyt
kun kerran oot täällä
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
10
11
12
13
14
501
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact