[QUOTE=BebebBurns,Aug 12 2012 02:04am]QUOTE=hiivahirvio,Aug 12 2012 12:54am]QUOTE=BebebBurns,Aug 12 2012 01:51am]QUOTE=hiivahirvio,Aug 11 2012 06:02pm]pidä hauskaa!

kuuntelun ton huoratronin, ei jumalauta miten sekopäistä musaa

edit: en tiiä oonko linkannu ennenki tän tänne mut tulipa tost mielee
http://www.youtube.com/watch?v=ZX7YZHFGDAchttp://www.youtube.com/watch?v=82dS1XPzmsmodeselektori, täysin muikea[/QUOTE
Aphex twin ja ozric tentacles kovia kyllä, modeselektorista kuullukkaan, vois kuunnella huomenna, kun pystyy
Lisää twiniä
http://www.youtube.com/watch?v=ltLOrgnfW9w[/QUOTE
modeselektor on vissii 90 luvun tollast meininkiä
iha jepa on se luupattavan arvone, ei hirmuna tuu kuunneltua ku paria biisiä ainaku muistaa[/QUOTE]
je, ootkos kuunnellu twinin lisäksi toista vastaavaa elektroniikkamegatähteä venetian snaresia?
http://www.youtube.com/watch?v=FbJ63spk48s[/QUOTE]
empä oo kuullu, liian hiasta näin nousukänniin mut ehdottomasti jotai mitä voisin luuppia myöhemmin =)
chillout electron iskee ku tuhat volttia!
jos osaat ratatatin kaltasia artisteja neuvoa nii khtx meny!
ps. koukutit mut xploding plastixii