Quote (Ankeli @ 26 Feb 2011 23:08)
heti ku poisti bolon ni tää topic rupes olee aktiivisempi

Kaikki pelkas sua.. OH THE MIGTY SATAN 8D
Quote (Jokuman @ 26 Feb 2011 15:14)
restattaa se fury/feral
ni molemmat ois wolffei
en ma hotolla jaksas kayva huitoo 8/
This post was edited by soppamies on Mar 1 2011 12:53pm