☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev
1
107
108
109
110
111
332
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 70672
Replies: 3310
Track Topic
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#1081
Aug 11 2012 07:15am
Mt Eden liput varattu! ketään muita menos kuuntelee?
Rumilus
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
0.39
#1082
Aug 11 2012 08:35am
Oli kyllä mahtava tuo Paronin biisi, ei tullu edes tiedostettua et venuella olis jtn tollasia bileitä. :/ olis muuten kyllä voinu tulla.
Ens vkl luvassa Weekend Festival mut sen jälkee en oo löytäny oikein mitään kovia bileitä, missäs Mt Eden keikka on?
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#1083
Aug 11 2012 08:45am
Quote (Rumilus @ 11 Aug 2012 17:35)
missäs Mt Eden keikka on?
21.9 Tampereella senssissä. liput ainaki edulliset sinne!
http://www.tiketti.fi/MT-EDEN-NZ-Senssi-Tampere-Tampere-lippuja/16711
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#1084
Aug 11 2012 08:58am
tänään
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#1085
Aug 11 2012 09:06am
ja
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#1086
Aug 11 2012 10:02am
Quote (BebebBurns @ Aug 11 2012 05:58pm)
tänään
http://www.youtube.com/watch?v=fqeX9syDBw8
pidä hauskaa!
kuuntelun ton huoratronin, ei jumalauta miten sekopäistä musaa
edit: en tiiä oonko linkannu ennenki tän tänne mut tulipa tost mielee
http://www.youtube.com/watch?v=ZX7YZHFGDAc
http://www.youtube.com/watch?v=82dS1X%5FPzms
modeselektori, täysin muikea
This post was edited by hiivahirvio on Aug 11 2012 10:05am
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#1087
Aug 11 2012 10:10am
siitä vielä aphex twinit nii lähtee kunno adrenaliinipärinät
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#1088
Aug 11 2012 10:11am
kuitataan ozric tentaclesilla
toivottavasti siit nyt joku poimii löytöjä =)
Rumilus
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
0.39
#1089
Aug 11 2012 01:07pm
8)
Aika deeppi meno, SALVIAAAA SALVIAAAAAAAAA
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#1090
Aug 11 2012 01:52pm
Harmi ku toi Huoratronin Dungeons & Dragons vedetään aina pois Youtubesta, räväkkä biisi.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
107
108
109
110
111
332
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact