d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1105106107108109332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 30 2012 04:26am
Summersound takana ja ei vittu voi muuta sanoo ku et HUHHUH...



Vasen eturivi <3 Ja tyttö kultasis sandaaleis <3
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 30 2012 06:13am
Tä on kiva laittaa ku basso täysillä.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jul 30 2012 06:38am
Quote (Ankeli @ 30 Jul 2012 12:26)
Summersound takana ja ei vittu voi muuta sanoo ku et HUHHUH...

http://www.youtube.com/watch?v=lTGV-iC39ks

Vasen eturivi <3 Ja tyttö kultasis sandaaleis <3


olin itekki, schultz veti kyl hyvän setin :)
kai olit kolme päivää siel?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 30 2012 07:40am
Quote (Paroni @ 30 Jul 2012 15:38)
olin itekki, schultz veti kyl hyvän setin :)
kai olit kolme päivää siel?


Olin ja oisin ollu pidempääki :/

Moni artisti yllätti kyl, axwellil toimi kyl erihyvin se sen setti siin "terassil"

Andyki tamppas mut ulos hakemaa vettä : D:D "Tuli vähän kuuma"
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jul 30 2012 04:07pm
Quote (Ankeli @ 30 Jul 2012 15:40)
Olin ja oisin ollu pidempääki :/

Moni artisti yllätti kyl, axwellil toimi kyl erihyvin se sen setti siin "terassil"

Andyki tamppas mut ulos hakemaa vettä : D:D "Tuli vähän kuuma"


emery oli kans aivan loistava sen aikaa kun sitä kerkes siinä kuunnella. piti siin yhen jälkee lähtee et jakso herää duuniin aamul :D
just sopivasti tuli tokyo siin ennen lähtöö ni jäi erittin hyvä mieli. children ja sandstorm kyl osas yllättää emeryn setissä todella positiivisesti
dash berlinist en odotellu kauheesti mut yllätyin positiivisesti kun sil ollu vähä tapana vetää vaa koko setti "dash uppeja" eikä yhtään omaa piisua

/e: tosiaa itel kävi sillon perjantaina tiestoa tampatessa klassinen puhelimen lento. olin siin ihan ees ja sinne se hupelin katos aidan väärälle puolelle :D
onneks sain sit sen takas. vähä otti damagee mut vielä pelittää

This post was edited by Paroni on Jul 30 2012 04:09pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 1 2012 03:47am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 1 2012 03:54am

http://www.youtube.com/watch?v=hwnCFJKR2Fo

This post was edited by hiivahirvio on Aug 1 2012 03:56am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 1 2012 05:08am


spukedeliaa!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 4 2012 03:56pm
juuh eli michael cassette jytää aina
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 4 2012 03:58pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1105106107108109332Next
Add Reply New Topic New Poll