Quote (Ankeli @ 30 Jul 2012 15:40)
Olin ja oisin ollu pidempääki :/
Moni artisti yllätti kyl, axwellil toimi kyl erihyvin se sen setti siin "terassil"
Andyki tamppas mut ulos hakemaa vettä : D:D "Tuli vähän kuuma"
emery oli kans aivan loistava sen aikaa kun sitä kerkes siinä kuunnella. piti siin yhen jälkee lähtee et jakso herää duuniin aamul

just sopivasti tuli tokyo siin ennen lähtöö ni jäi erittin hyvä mieli. children ja sandstorm kyl osas yllättää emeryn setissä todella positiivisesti
dash berlinist en odotellu kauheesti mut yllätyin positiivisesti kun sil ollu vähä tapana vetää vaa koko setti "dash uppeja" eikä yhtään omaa piisua
/e: tosiaa itel kävi sillon perjantaina tiestoa tampatessa klassinen puhelimen lento. olin siin ihan ees ja sinne se hupelin katos aidan väärälle puolelle

onneks sain sit sen takas. vähä otti damagee mut vielä pelittää
This post was edited by Paroni on Jul 30 2012 04:09pm