d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1103104105106107332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 04:08pm
Quote (Rzi @ 26 Jul 2012 00:51)
no nyt tuli aika kovaa settiä, ei tarvii ragee noin paljoo :DD en oo kysyny mitään perusteluita kunha lässytän. eikös jokainen kuuntele sitä musiikkia mikä kuulostaa hyvältä omasta mielestä?
kuuntelen aika paljon erilaista musiikkia, myös konemusiikkia mutta en hardstylea enkä tykkää tanssia. problem?


juuh okei.´älä ny heti vedä sitä ragekorttia kun tulee vastalausetta. aika helppo päätellä, että SINÄ tässäkiehut kun tuut aika ajoin postaamaan sen "vittumitäpaskaatöng" kommentin ja juokset alta pois.
moni käyttäjä täällä kuitenkin kuuntelee HS ja on aikojen saatossa postaillu linkkejä biiseihin joko tähän ketjuun tai niihin aikasempiin.
ei tämä ole mikään "hupsnytalettiinkuunnellatätä" villitys vaan porukka on löytänyt sen aiemmin jo + muutama muukin on tässä lähiaikoina alkanu kuuntelemaan tosissaan. hieno homma että porukka löytää jotain kiinnostavaa.
ei siinä mitään, et tykkää joten missä ongelma? anna niiden nauttia jotka rakastaa tätä yli kaiken. move along there's nothing to see here...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 25 2012 04:11pm
Quote (Rocko @ 26 Jul 2012 01:08)
juuh okei.´älä ny heti vedä sitä ragekorttia kun tulee vastalausetta. aika helppo päätellä, että SINÄ tässäkiehut kun tuut aika ajoin postaamaan sen "vittumitäpaskaatöng" kommentin ja juokset alta pois.
moni käyttäjä täällä kuitenkin kuuntelee HS ja on aikojen saatossa postaillu linkkejä biiseihin joko tähän ketjuun tai niihin aikasempiin.
ei tämä ole mikään "hupsnytalettiinkuunnellatätä" villitys vaan porukka on löytänyt sen aiemmin jo + muutama muukin on tässä lähiaikoina alkanu kuuntelemaan tosissaan. hieno homma että porukka löytää jotain kiinnostavaa.
ei siinä mitään, et tykkää joten missä ongelma? anna niiden nauttia jotka rakastaa tätä yli kaiken. move along there's nothing to see here...


senku kuuntelee, ei siinä mitään, ei ongelmia. aika helposti taas aloit rageemaan ja puolustelemaan makuasioita :) lähetäänkö kalialle?
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 04:22pm
Quote (Rzi @ 26 Jul 2012 01:11)
senku kuuntelee, ei siinä mitään, ei ongelmia. aika helposti taas aloit rageemaan ja puolustelemaan makuasioita :) lähetäänkö kalialle?


en nyt sanois että kiistelen musiikkimausta vaan puolustan vain omaa musiikkisuuntaustani. kilahtaa joskus vaan nii vitusti kaaliin kun porukka heittää jatkuvasti jotain kommenttia tietystä asiasta kun tieto & taito siitä asiasta ei ole välttämättä aina kovin kummoinen.
kyllä mullakin on välillä pää perseessä ja lauon mitä sattuu ja sitten ehkä satunnaisissa tapauksissa pitää korjailla vähän jälkikäteen, mutta yleensä tiedostan sen mihin keskusteluun mun kannattaa osallistua ja mihin ei. sarkasmin viljelyä & random sitäsuntätä spämmiä tulee heiteltyä ihan huvikseen enkä yleensä kohdista sitä kehenkään yksittäiseen henkilöön.
juuh okei olen heitellyt sitä räppi on paskaa jne fraasia joskus aikasemmin oikein pohjanmaan kautta, mutta eiköhän se viesti ole jo mennyt perille. turhaa paskaa enää tommonen.
ja juu kun nyt sanoit niin otan ainakin yhden kaljan vielä ja sit nuq. jaksa tätä paskaa vatvoo enempää.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 25 2012 05:28pm
Huhuh, luin kaiken, enkä enää muista mitä kävi mieles sanoa ;S Mut asiaankuulumattomasti, tai siis omaa asiaani selitän mut NII konemusal ylipäätänsä paska maine ku sitä paskaa nii paljo seassa.

Koen tarpeen jakaa omaa kuunteluani joka on jokseenkin kaavamaist tavallaa, elän kausis mis pääasias yks tyyli ja sielt suodattelen namut ja pistän fikkaa sit taas vaihtuu, ei mitnk liian kirjaimellisesti "NYT MENEE TRANCE KAUSI NI EN KUUNTELE MUUTA " Mut pääasiasssss niiQ valtatienä jauhaamas, kaudet kestää randomisti, kuukauden pari, nyt menos proge house jälleen kertaan.



Yleensä tälläst menee sit putkee vähä pidempää settii, sotkien myös sitä sirkusprogee sinne sekaa ja sit taasss kuoppasempaa vaik vähä tälläst psyambbari leadmäist gigailua http://www.youtube.com/watch?v=mlmDB3PU6qA
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 26 2012 08:23am
Tosiaan konemusalla paha maine just noide amispoppien etc paskojen vuoks,

sitten siellä mukana on vähän valtavirralle kelpaavampaa settiä:
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 26 2012 08:27am
voi vittu rocko, hard style on PASKAA, lopeta sen paskan postaaminen tänne vittu
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 26 2012 08:58am
Quote (OjjiLol @ 26 Jul 2012 17:27)
voi vittu rocko, hard style on PASKAA, lopeta sen paskan postaaminen tänne vittu


no nyt joku tulistui. älä ragee kun et tykkää.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 26 2012 09:25am
Quote (Rocko @ Jul 26 2012 05:58pm)
no nyt joku tulistui. älä ragee kun et tykkää.


:mad:
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 26 2012 11:11am


Ojjjlol tarvi rupee ulisemaan mistä kukakin tykkää, tarvi täällä vinkua asiasta vaa lähetä pm kyseiselle käyttäjälle jos jotain noin tärkeää asiaa on.

Täs uutta shroomia, jännää settiä <3
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 26 2012 11:27am
Quote (Rumilus @ 26 Jul 2012 19:11)
http://www.youtube.com/watch?v=hcPxRmpN4UA

Ojjjlol tarvi rupee ulisemaan mistä kukakin tykkää, tarvi täällä vinkua asiasta vaa lähetä pm kyseiselle käyttäjälle jos jotain noin tärkeää asiaa on.

Täs uutta shroomia, jännää settiä <3


Aika jännää
Go Back To Suomi Topic List
Prev1103104105106107332Next
Add Reply New Topic New Poll