Quote (Rzi @ 26 Jul 2012 00:51)
no nyt tuli aika kovaa settiä, ei tarvii ragee noin paljoo :DD en oo kysyny mitään perusteluita kunha lässytän. eikös jokainen kuuntele sitä musiikkia mikä kuulostaa hyvältä omasta mielestä?
kuuntelen aika paljon erilaista musiikkia, myös konemusiikkia mutta en hardstylea enkä tykkää tanssia. problem?
juuh okei.´älä ny heti vedä sitä ragekorttia kun tulee vastalausetta. aika helppo päätellä, että SINÄ tässäkiehut kun tuut aika ajoin postaamaan sen "vittumitäpaskaatöng" kommentin ja juokset alta pois.
moni käyttäjä täällä kuitenkin kuuntelee HS ja on aikojen saatossa postaillu linkkejä biiseihin joko tähän ketjuun tai niihin aikasempiin.
ei tämä ole mikään "hupsnytalettiinkuunnellatätä" villitys vaan porukka on löytänyt sen aiemmin jo + muutama muukin on tässä lähiaikoina alkanu kuuntelemaan tosissaan. hieno homma että porukka löytää jotain kiinnostavaa.
ei siinä mitään, et tykkää joten missä ongelma? anna niiden nauttia jotka rakastaa tätä yli kaiken. move along there's nothing to see here...