Quote (Rzi @ 26 Jul 2012 00:27)
ei vituta vaan irl naurua

varmaan tiiät että ei se musiikki muutu noin vaan paskasta hyväks paremmilla äänentoistolaitteilla

edelleen juuh okei. ahdasmielinen paska, ei voi muuta sanoa. annas kun arvaan. olet:
a) tuulipuku joka kuuntelee säkällä jotain radiosta tulevaa valtavirtamusiikkia ja myötäilee sitä, uskaltautuu baariin / yökerhoon, mutta ei mene lähellekään tanssilattiaa jne, oluen siemailu terassilla riittää ja satunnainen "yeaaaaah vitun hyvä biisi" huudahdus kajahtaa aina silloin tällöin.

joku vannoutunut rnb / räp homomätäfäkä jolla housut roikkuu niin kintuissa ettei auta ottaa juoksuaskelia koska muuten faceplant. nämä tapaukset ovat ihmisjätettä, mutta en usko tähän sun tapauksessa kuitenkaan.
c) metallimies (mikä ei ole väärin), mutta usein nämä henkilöt halveksivat muita musiikkigenrejä (erityisesti konemusiikkia, mikä on väärin tässä tapauksessa). en itse usko tähän.
d) joku ihansamarandomkuuntelenvaanmitäkaveritsoittaamullaeioomielipiteitä ja aukoo tilaisuuden tullen ilman pohjia varsinkin sellaisille tyypeille joilla on jo joku suosikkigenre ja jotka haluavat sitä avoimesti julistaa. semmonen kutina et ilmeisesti osuin tässä, en tiiä.
vittuakos tuolla kuitenkaan väliä mihin "porukkaan" kuulut. eipä mun tartte sen enempää perustella miksi tykkään jostain tietystä musiikista (juuh okei. perusteltu on jo 5 kertaa tälläkin foorumilla).
jos minä tykkään vetää ämyrit täysille, tuntea sen basson jyskeen rinnassa, korkeat suhisevat äänet korvissa ja sen fiiliksen mikä tulee kun hyppii ja pomppii tän musiikin tahdissa niin miten se on joltakin sunkaltaselta pois? ai vittu... mutta mähän sanoinkin sen jo tossa ylempänä.
tykkään mistä tykkään eikä sitä joku asennevammanen muuta. lopputekstit: mee ny vittuun.