d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1102103104105106332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 25 2012 03:08pm
Quote (Rocko @ 26 Jul 2012 00:06)
anthemit parantunu viimesen vuoden sisällä noin 200%. ennen niin vitun turhaa put your hands up / party for / go crazy for *insert event*. hyvä esimerkki taas paremmasta anthemista.

http://www.youtube.com/watch?v=zp2B7HoLrRQ


tässähä on nähty jo vaivaa. pikkase töng töng soundia muutettu
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 03:10pm
vähän rankempaa gearia peliin. uus tulokas digital punk ja nitrouz. PHAM PHAM PHAM BHAM!

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 03:12pm
Quote (Rzi @ 26 Jul 2012 00:08)
tässähä on nähty jo vaivaa. pikkase töng töng soundia muutettu


no en uskonukkaan, että tajuat mitään, MUTTA niille jotka kuuntelee tietää, et noi anthemit on aina ennen ollu liian sidoksissa just siihen tapahtumaan mitä varten se on tehty.
nykyään noita soitetaan melkein joka tapahtumassa (aika vaikee olla soittamatta kun sama tapahtuman järjestäjä melkeen joka paikassa [q-dance]). ihan hyvä juttu vaan, että homma menee avoimemmaks.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 03:19pm
lisää juhlintaa tältä kesältä kenenkäs muun kuin dozer aka prophetin tahdissa. vittu tonneKIN pitää päästä!

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 25 2012 03:20pm
Quote (Rocko @ 26 Jul 2012 00:12)
no en uskonukkaan, että tajuat mitään, MUTTA niille jotka kuuntelee tietää, et noi anthemit on aina ennen ollu liian sidoksissa just siihen tapahtumaan mitä varten se on tehty.
nykyään noita soitetaan melkein joka tapahtumassa (aika vaikee olla soittamatta kun sama tapahtuman järjestäjä melkeen joka paikassa [q-dance]). ihan hyvä juttu vaan, että homma menee avoimemmaks.


no en uskonukkaa että tajuat mitään. lähinnä tarkotin sitä että kaikissa on sama töng töng soundi joka naurattaa :) että kiitos noista
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 03:25pm
Quote (Rzi @ 26 Jul 2012 00:20)
no en uskonukkaa että tajuat mitään. lähinnä tarkotin sitä että kaikissa on sama töng töng soundi joka naurattaa :) että kiitos noista


juuh okei. tiedetään, ettei sun logitechin purkeilla paljon kuunnella mitään muuta kun robinia youtubesta, mutta älä tule sitä vitutusta tänne purkamaan.
tee oma ketju... jos siis kehtaat.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 25 2012 03:27pm
Quote (Rocko @ 26 Jul 2012 00:25)
juuh okei. tiedetään, ettei sun logitechin purkeilla paljon kuunnella mitään muuta kun robinia youtubesta, mutta älä tule sitä vitutusta tänne purkamaan.
tee oma ketju... jos siis kehtaat.


ei vituta vaan irl naurua :) varmaan tiiät että ei se musiikki muutu noin vaan paskasta hyväks paremmilla äänentoistolaitteilla
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 03:45pm
Quote (Rzi @ 26 Jul 2012 00:27)
ei vituta vaan irl naurua :) varmaan tiiät että ei se musiikki muutu noin vaan paskasta hyväks paremmilla äänentoistolaitteilla




edelleen juuh okei. ahdasmielinen paska, ei voi muuta sanoa. annas kun arvaan. olet:

a) tuulipuku joka kuuntelee säkällä jotain radiosta tulevaa valtavirtamusiikkia ja myötäilee sitä, uskaltautuu baariin / yökerhoon, mutta ei mene lähellekään tanssilattiaa jne, oluen siemailu terassilla riittää ja satunnainen "yeaaaaah vitun hyvä biisi" huudahdus kajahtaa aina silloin tällöin.
b) joku vannoutunut rnb / räp homomätäfäkä jolla housut roikkuu niin kintuissa ettei auta ottaa juoksuaskelia koska muuten faceplant. nämä tapaukset ovat ihmisjätettä, mutta en usko tähän sun tapauksessa kuitenkaan.
c) metallimies (mikä ei ole väärin), mutta usein nämä henkilöt halveksivat muita musiikkigenrejä (erityisesti konemusiikkia, mikä on väärin tässä tapauksessa). en itse usko tähän.
d) joku ihansamarandomkuuntelenvaanmitäkaveritsoittaamullaeioomielipiteitä ja aukoo tilaisuuden tullen ilman pohjia varsinkin sellaisille tyypeille joilla on jo joku suosikkigenre ja jotka haluavat sitä avoimesti julistaa. semmonen kutina et ilmeisesti osuin tässä, en tiiä.

vittuakos tuolla kuitenkaan väliä mihin "porukkaan" kuulut. eipä mun tartte sen enempää perustella miksi tykkään jostain tietystä musiikista (juuh okei. perusteltu on jo 5 kertaa tälläkin foorumilla).
jos minä tykkään vetää ämyrit täysille, tuntea sen basson jyskeen rinnassa, korkeat suhisevat äänet korvissa ja sen fiiliksen mikä tulee kun hyppii ja pomppii tän musiikin tahdissa niin miten se on joltakin sunkaltaselta pois? ai vittu... mutta mähän sanoinkin sen jo tossa ylempänä.
tykkään mistä tykkään eikä sitä joku asennevammanen muuta. lopputekstit: mee ny vittuun.



Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 03:47pm
ja uutta omegatypeziä. aivan ehdoton päällikkö nykyään!

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 25 2012 03:51pm
Quote (Rocko @ 26 Jul 2012 00:45)
http://i.imgur.com/F5MYm.gif

edelleen juuh okei. ahdasmielinen paska, ei voi muuta sanoa. annas kun arvaan. olet:

a) tuulipuku joka kuuntelee säkällä jotain radiosta tulevaa valtavirtamusiikkia ja myötäilee sitä, uskaltautuu baariin / yökerhoon, mutta ei mene lähellekään tanssilattiaa jne, oluen siemailu terassilla riittää ja satunnainen "yeaaaaah vitun hyvä biisi" huudahdus kajahtaa aina silloin tällöin.
b) joku vannoutunut rnb / räp homomätäfäkä jolla housut roikkuu niin kintuissa ettei auta ottaa juoksuaskelia koska muuten faceplant. nämä tapaukset ovat ihmisjätettä, mutta en usko tähän sun tapauksessa kuitenkaan.
c) metallimies (mikä ei ole väärin), mutta usein nämä henkilöt halveksivat muita musiikkigenrejä (erityisesti konemusiikkia, mikä on väärin tässä tapauksessa). en itse usko tähän.
d) joku ihansamarandomkuuntelenvaanmitäkaveritsoittaamullaeioomielipiteitä ja aukoo tilaisuuden tullen ilman pohjia varsinkin sellaisille tyypeille joilla on jo joku suosikkigenre ja jotka haluavat sitä avoimesti julistaa. semmonen kutina et ilmeisesti osuin tässä, en tiiä.

vittuakos tuolla kuitenkaan väliä mihin "porukkaan" kuulut. eipä mun tartte sen enempää perustella miksi tykkään jostain tietystä musiikista (juuh okei. perusteltu on jo 5 kertaa tälläkin foorumilla).
jos minä tykkään vetää ämyrit täysille, tuntea sen basson jyskeen rinnassa, korkeat suhisevat äänet korvissa ja sen fiiliksen mikä tulee kun hyppii ja pomppii tän musiikin tahdissa niin miten se on joltakin sunkaltaselta pois? ai vittu... mutta mähän sanoinkin sen jo tossa ylempänä.
tykkään mistä tykkään eikä sitä joku asennevammanen muuta. lopputekstit: mee ny vittuun.

http://i.imgur.com/feM8m.gif


no nyt tuli aika kovaa settiä, ei tarvii ragee noin paljoo :DD en oo kysyny mitään perusteluita kunha lässytän. eikös jokainen kuuntele sitä musiikkia mikä kuulostaa hyvältä omasta mielestä?
kuuntelen aika paljon erilaista musiikkia, myös konemusiikkia mutta en hardstylea enkä tykkää tanssia. problem?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1102103104105106332Next
Add Reply New Topic New Poll