Quote (Rocko @ Jul 14 2012 07:32am)
synttäreiden kunniaks:
antaisin tällä hetkellä puolet mun koko omaisuudesta, että pääsisin kokeen ton saman uudestaan. ei vittu!!
http://www.youtube.com/watch?v=lrAKJ_EJzbg
hieno esitys , valot yms yms .. mutta ei oikee iske toi musiikki muhu ;/