d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1101102103104105332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 14 2012 08:32am
synttäreiden kunniaks:

antaisin tällä hetkellä puolet mun koko omaisuudesta, että pääsisin kokeen ton saman uudestaan. ei vittu!!

Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 14 2012 10:05am
Quote (Paroni @ 14 Jul 2012 15:15)
http://www.youtube.com/watch?v=xUh-7UkI_XU

mukavan pehmee basso


Aika jytkyt bassot kyllä :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 14 2012 12:02pm
Quote (Rocko @ 14 Jul 2012 17:32)
synttäreiden kunniaks:

antaisin tällä hetkellä puolet mun koko omaisuudesta, että pääsisin kokeen ton saman uudestaan. ei vittu!!

http://www.youtube.com/watch?v=lrAKJ_EJzbg

Gold: 3.00
go all in
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 14 2012 12:22pm
Quote (Napi @ Jul 14 2012 11:02am)
Gold: 3.00
go all in


:rofl:
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 14 2012 12:24pm
Quote (Rocko @ Jul 14 2012 07:32am)
synttäreiden kunniaks:

antaisin tällä hetkellä puolet mun koko omaisuudesta, että pääsisin kokeen ton saman uudestaan. ei vittu!!

http://www.youtube.com/watch?v=lrAKJ_EJzbg



hieno esitys , valot yms yms .. mutta ei oikee iske toi musiikki muhu ;/
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 15 2012 06:02am
Uus tietokonepöytä sen kunniaks

Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 18 2012 01:46am


Mainstream bump!

Kuukausi enää että pääsee Weekendeille tamppaa Skrillexin ja David Guettan tahtiin ;)

<3
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 02:58pm
hs ilta taas. uutta ja mahtavaa dirty workziltä.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 02:59pm
kasvamassa yhdeks mun suosikeista. ens vuonna kenties jossain juhlissa tulee tämänkin livesetti kuunneltua.

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 25 2012 03:06pm
anthemit parantunu viimesen vuoden sisällä noin 200%. ennen niin vitun turhaa put your hands up / party for / go crazy for *insert event*. hyvä esimerkki taas paremmasta anthemista.

Go Back To Suomi Topic List
Prev1101102103104105332Next
Add Reply New Topic New Poll