Quote (CeePee @ 10 Jul 2012 18:59)
Tää ansaitsee post #1000
http://www.youtube.com/watch?v=1csm_Yc3oxU
korkeintaan selkäsaunan tuon postaamisesta ansaitsis
Quote (Rocko @ 10 Jul 2012 22:41)
harmi & hyvä kun bioweapon hajos. mm tolla biisillä murtautuivat skeneen. nyt ne jannut tekee eri nimillä biisejä ja hyvää jälkee tekevätkin!
vittu tätä defqon1 popitusta. en saa tarpeekseni tästä vaikka siitä on jo 2 viikkoa

joka ikinen defqon1 edit on pakko kuulla pari kertaa päivässä.
http://www.youtube.com/watch?v=lzzF4dpmTJE
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
This post was edited by Rzi on Jul 10 2012 02:25pm